Dobrý den,mám jeden problém, poradí mi někdo?
Mám focuse 1998 1.8TDDI.
Když přijdu k autu a nastartuju ho tak po chvilce jízdy začne topit, ale problém nastává asi po 20ti kilometrové jízdě. Auto z ničeho nic přestane topit. Motor je zahřátý na provozní teplotu, nepřehřívá se, ale netopí. Vodní pumpa je měněná, termostat taky. Zkontrolované všechny hadice-jsou průchozí, jen při zahřátém motoru kdy to netopí jsou hadice studené na vstupu do radiátoru topení. Radiátor je průchozí. Nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být?
Chlazení
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Chlazení
Pravděpodobně KO těsnění pod hlavou.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: Chlazení
Nevím no,to je dělané před 40000km, origo ford.
Dneska najeto 60 km a bez problémů to pořád topilo. Voda neubývá a nepřehřívá se.
Nepřehřívalo se ani v létě a to už to topení občas zlobilo.
Dneska najeto 60 km a bez problémů to pořád topilo. Voda neubývá a nepřehřívá se.
Nepřehřívalo se ani v létě a to už to topení občas zlobilo.
-
- Junior
- Příspěvky: 244
- Registrován: 02.02.2013 13:48
Re: Chlazení
Není výměník topení nebo pilovej filtr totál zasranej ? dokud je auto studený tak jde všechna teplá voda jen přes vložku topení tak to tak nějak hřeje , ale jak se motor ohřeje otevře se i okruh chladiče a tím pádem to pak topím mizerně .
Focus combi 1.8 Tdci 74kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 21.12.2013 11:34
- Bydliště: Praha
Re: Chlazení
Měl jsem všechny hadice odpojené a kontroloval jsem průchodnost. Vše je průchozí.
Výměník jsem měl vyřazenej a stejně to po zahřátí přestalo topit.
Vždy když to přestalo topit, tak byl motor zahřátý na provozní teplotu, nevařil a po cca 20km to přestalo topit. Když jsem auto zvednul, tak hadice mezi výměníkem a radiátorem byla studená. Ostatní tepté.
Studenou hadici jsem odpojil od radiátoru, že uvidím, z jaké strany mi voda nebude vytékat a tím zjistím, kde je problém. Jenže voda vytékalaz obou stran, jak ze studené hadice, tak z radiátoru. Takže nevím. Trosku jsem to profukoval kompresorem a ted po cca 200km to pořád topí, ikdyž najedu v tahu 50km.
Tak nevím kde by mohl být problém.
Výměník jsem měl vyřazenej a stejně to po zahřátí přestalo topit.
Vždy když to přestalo topit, tak byl motor zahřátý na provozní teplotu, nevařil a po cca 20km to přestalo topit. Když jsem auto zvednul, tak hadice mezi výměníkem a radiátorem byla studená. Ostatní tepté.
Studenou hadici jsem odpojil od radiátoru, že uvidím, z jaké strany mi voda nebude vytékat a tím zjistím, kde je problém. Jenže voda vytékalaz obou stran, jak ze studené hadice, tak z radiátoru. Takže nevím. Trosku jsem to profukoval kompresorem a ted po cca 200km to pořád topí, ikdyž najedu v tahu 50km.
Tak nevím kde by mohl být problém.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host