kde moze byt problem

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tristan33
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Martin (SK)

kde moze byt problem

Příspěvek od Tristan33 » 04.06.2007 18:04

Dobry den.Prosim kto by mi mohol poradit s tymto problemom.Pred mesiacom mi zacala sem-tam preblikovat kontrolka žhavenia.Nejako som tomu nevenoval pozornost,az pokym sa mi motor v jazde neskapal a ja som zastal.Po vypnuti klucika a opetovneho nastartovania ide auto ako keby nic.Cim dalej to robi castejsie.Bol som aj na diagnostike,kde mi za 1000,-oznamili,ze chyba je pravdepodobne v palivovom systeme alebo riadiacej jednotke.Ak by som chcel vediet viac-priplatit dalsie peniaze.Prosim,nemal niekto podobny problem,ak ano,ako ho riesil??
Dakujem za kazdu radu
Ford Focus Combi 1,8 TDDi 3/2004 66kW,červená-coloredo
Obrázek

Uživatelský avatar
Jenda25
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 538
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trebic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jenda25 » 04.06.2007 18:13

Jenom pro kontrolu bych prvně doporučoval proměřit žhaviče, a zkontroloval kabeláž, jestli někde není zkrat.
Ford focus 1.8 TDDi 10/99 66kW/90PS
Obrázek

Uživatelský avatar
Pawecoz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od Pawecoz » 04.06.2007 19:37

Pre žhaviče by auto za jazdy nezdochlo takže tie môžeš vyradit bud to bude v kabeláži slabý kontakt alebo odchádza dáke čidlo na motore a je možné že aj by to mohlo byť čerpadlo mne tiež zdochínal motor ale mne to hned na diagnostike vyhodilo že je chybné čidlo polohy vačky to sa vymenilo a motor ide dalej a mna diagnostika stala 500 Sk v RK a vo Forde v BB stojí 960 sk.
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW,r.v.2002,5.D,čierny,Futura

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 04.06.2007 20:17

Cidlo polohy vackoveho hridele na TDDi s nejvetsi pravdepodobnosti neni nebo ho urcite nikdo nemenil, je to problem u TDCi.
Pokud ti to zdechne, tak to nejspis bude cerpadlem, mozna vstrik nebo neco, zhavicima svickama urcite ne.
Pokud blika kontrolka zhaveni, motor bezi, ale nejde pridat plyn, tak je vadny pedal plynu.
Kdybych za 1000,- dostal takovou odpoved, tak bych asi zacal byt agresivni. Pokud diagnostika hlasi chybu, tak urcite musi rict v cem je a pokud si jenom mysli, ze nekde je chyba, tak ji musi najit a ne chtit prachy za nic.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 04.06.2007 21:27

Za diagnostiku se plati jako za celek. Ne prvni cast, ze je tam chyba a druhou cast o jakou chybu jde.
Zhavice maji vliv jen na nastartovani motoru a to jeste, kdyz je velka zima.
Mas dost nafty v nadrzi? Pri malem mnozstvi zacina ridici jednotka vynechavat vstriky.
Zkontroloval bych kontakty cerpadla.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Zabak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Zabak » 15.07.2007 16:21

Zdar. Mám podobný problém. Při jízdě se najednou poklesne výkon motoru, začné svítit kontrolka žhavení a plynový pedal nereaguje.Motor běží na volnoběh. Musím vypnout motor, opět nastarovat a jel jsem dál. Zítra mám domluveno na diagnoetiku u Forda. Četl jsem tady na foru, že je možný vadný plynový pedal?

Uživatelský avatar
Tad
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1062
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: 3D u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tad » 15.07.2007 16:59

Zabak píše:Zdar. Mám podobný problém. Při jízdě se najednou poklesne výkon motoru, začné svítit kontrolka žhavení a plynový pedal nereaguje.Motor běží na volnoběh. Musím vypnout motor, opět nastarovat a jel jsem dál. Zítra mám domluveno na diagnoetiku u Forda. Četl jsem tady na foru, že je možný vadný plynový pedal?
S největší pravděpodobností máš pravdu že to bude tím pedálem :wink:

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 15.07.2007 18:44

to Zabak:
Plynovy pedal ma 3 nezavisle potenciometry. Kdyz ho odpojis, tak si je muzes promerit. Pokud se prodre odporova draha jen u jednoho, tak uz nastava problem.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Zabak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno

Příspěvek od Zabak » 04.08.2007 17:44

Byl to plynový pedal. S diagnostikou a se vším všudy u autorizovaného servisu Ford Carent oprava stala 5000 Kč. Zatím Ok, ale nevyzkoušel jsem to ještě na delší trase, tak doufám, že to bylo tím.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 05.08.2007 18:43

Zabak píše:Byl to plynový pedal. S diagnostikou a se vším všudy u autorizovaného servisu Ford Carent oprava stala 5000 Kč. Zatím Ok, ale nevyzkoušel jsem to ještě na delší trase, tak doufám, že to bylo tím.
Nekde jsem tu uz umistil hodnoty odporu plynoveho pedalu. Pokud ma nekdo podezreni na chybu pedalu, tak si odpory muze zkontrolovat sam pomoci ohmmetru, pak koupit plynovy pedal jako nahradni dil a presroubovat a prepojit pomoci konektoru to se snad povede kazdemu zrucnejsimu. Pak by oprava vysla na cca polovinu.:wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti