Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady
- Guru
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady
Zdravím, mam problem s Focusem 1,8 16 V Zetec, asi pred pul rokem mi zacali padat otacky na ukazateli na nulu, auto v ten moment ztratilo výkon a kdyz jsem vyradil zdechlo uplne. Na začátku to delalo 1-2x do tydne asi na pul minuty, ale poslední mesic mi to delalo denne klidne i pul hodiny v tahu. Vzdycky jsem jel v jakekoliv rychlosti z niceho nic padli otacky na budiku a auto prestalo tahnout a zacalo zdechat a jak se otackomer rozjel, auto jelo zase v pohode. Myslel jsem, ze je to v elektrice. Uz jsme se znamim vymelili velkou cast elektroinstalace ( protoze co jsme uvideli po odkryti byl ulet, divim se, ze to auto nezhorelo), ale problemy stale pretrvavaji. Uz opravdu nevim co by to mohlo byt, diagnostika nic neukazala a to jsem byl 2x v Rasinu.
Jen pro upresneni, r.v.98
Diky
Omlouvam se, neni to ukazatel otacek, ale tachometr.
Jeste bych se chtel zeptat jestli muzu vymenit R.J aniz bych ji musel nejak odkodovavat, protoze si myslim, ze to bude prave R.J. Jinak uz opravdu nevim.
Dekuji za info...
Jen pro upresneni, r.v.98
Diky
Omlouvam se, neni to ukazatel otacek, ale tachometr.
Jeste bych se chtel zeptat jestli muzu vymenit R.J aniz bych ji musel nejak odkodovavat, protoze si myslim, ze to bude prave R.J. Jinak uz opravdu nevim.
Dekuji za info...
Naposledy upravil(a) Guru dne 27.07.2007 13:59, celkem upraveno 2 x.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Ocakavaj presun do sekcie "Motor"
A riesi sa to napr. aj tu http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=4973, staci len chvilu pohladat

A riesi sa to napr. aj tu http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=4973, staci len chvilu pohladat

- Bowie77
- Junior
- Příspěvky: 313
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Litvinov/Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady
A co snimac otacek? ten by to byt nemohl?Guru píše:Zdravím, mam problem s Focusem 1,8 16 V Zetec, asi pred pul rokem mi zacali padat otacky na ukazateli na nulu, auto v ten moment ztratilo výkon a kdyz jsem vyradil zdechlo uplne. Na začátku to delalo 1-2x do tydne asi na pul minuty, ale poslední mesic mi to delalo denne klidne i pul hodiny v tahu. Vzdycky jsem jel v jakekoliv rychlosti z niceho nic padli otacky na budiku a auto prestalo tahnout a zacalo zdechat a jak se otackomer rozjel, auto jelo zase v pohode. Myslel jsem, ze je to v elektrice. Uz jsme se znamim vymelili velkou cast elektroinstalace ( protoze co jsme uvideli po odkryti byl ulet, divim se, ze to auto nezhorelo), ale problemy stale pretrvavaji. Uz opravdu nevim co by to mohlo byt, diagnostika nic neukazala a to jsem byl 2x v Rasinu.
Jen pro upresneni, r.v.98
Diky
Omlouvam se, neni to ukazatel otacek, ale tachometr.
Jeste bych se chtel zeptat jestli muzu vymenit R.J aniz bych ji musel nejak odkodovavat, protoze si myslim, ze to bude prave R.J. Jinak uz opravdu nevim.
Dekuji za info...
- FOCKI
- Test driver
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havířov/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- focus00
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: MOST
- Kontaktovat uživatele:
-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Chlapi, chlapi, vymýšlíte už dávno vymyšlené!!!
to Guru: to co popisuješ, je 100% vadným čidlem tachometru (snímačem rychlosti - nebo jak se tomu ještě říká). Měl jsem stejné příznaky vč. ztráty výkonu při spadnutí ručičky a chcípnutí motoru při zařazení neutrálu. Tohle si pročti http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0.
to Guru: to co popisuješ, je 100% vadným čidlem tachometru (snímačem rychlosti - nebo jak se tomu ještě říká). Měl jsem stejné příznaky vč. ztráty výkonu při spadnutí ručičky a chcípnutí motoru při zařazení neutrálu. Tohle si pročti http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0.
- Guru
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Už ho mam objednany, modlim se aby to tim bylo.
Jeste takova perlicka, ridici jednotku mam vytahlou u spolujezdca na zemi a predevcirem kdyz jsem jel do prace udelalo mi to zase, z 60 km/h rychlosti padl tachometr na 0, auto se zacalo zase dusit a pocukavat, tak jsem do te jednotky bouchl a rozjelo se to.
Jeste takova perlicka, ridici jednotku mam vytahlou u spolujezdca na zemi a predevcirem kdyz jsem jel do prace udelalo mi to zase, z 60 km/h rychlosti padl tachometr na 0, auto se zacalo zase dusit a pocukavat, tak jsem do te jednotky bouchl a rozjelo se to.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Je to typicka reakce studeneho spoje. Nejdrive bych kontroloval propojeni konektoru a az potom bych se dival na plosne spoje ze strany pajeni.Guru píše:Už ho mam objednany, modlim se aby to tim bylo.
Jeste takova perlicka, ridici jednotku mam vytahlou u spolujezdca na zemi a predevcirem kdyz jsem jel do prace udelalo mi to zase, z 60 km/h rychlosti padl tachometr na 0, auto se zacalo zase dusit a pocukavat, tak jsem do te jednotky bouchl a rozjelo se to.
- Pavela
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
- StratoS
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov-Náchod
- Kontaktovat uživatele:
ty vole to je v pr.eli voni v tom fordu umej uplny houno, vzdycky kdyz auto nejede jak ma, poradej u dieslu vymenit cerpadlo a jinak standartne ridici jednotku jentak cvicne vzdyt to je soucastka za pakatel...ty resej vymenou ridici jednotky i prasklou zarovku v blinkru...Pavela píše:Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
1. co rekli me kdyz sem tam byl s problemem, ze asi cerpadlo a to si to ani neposlech, strelil to od boku.. a kdyz sem chtel nejakou diganostiku rekl, ze za to, ze to vubec vybali to je za 1490 a pak za kazdou zapocatou hodinu.. nakopat je do riti.
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White 

- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Zavada, ktera se projevuje jen obcas, se velmi tezko hleda. U tebe to muze byt napriklad i nedostatecna energie vysokeho napeti pro svicky. Mozna by stalo za uvahu navstivit mereni emisi, kde maji testery Bosch a testuji i energii na svickach.Pavela píše:Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host