Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Guru
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02.02.2008 03:18

Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady

Příspěvek od Guru » 27.07.2007 09:09

Zdravím, mam problem s Focusem 1,8 16 V Zetec, asi pred pul rokem mi zacali padat otacky na ukazateli na nulu, auto v ten moment ztratilo výkon a kdyz jsem vyradil zdechlo uplne. Na začátku to delalo 1-2x do tydne asi na pul minuty, ale poslední mesic mi to delalo denne klidne i pul hodiny v tahu. Vzdycky jsem jel v jakekoliv rychlosti z niceho nic padli otacky na budiku a auto prestalo tahnout a zacalo zdechat a jak se otackomer rozjel, auto jelo zase v pohode. Myslel jsem, ze je to v elektrice. Uz jsme se znamim vymelili velkou cast elektroinstalace ( protoze co jsme uvideli po odkryti byl ulet, divim se, ze to auto nezhorelo), ale problemy stale pretrvavaji. Uz opravdu nevim co by to mohlo byt, diagnostika nic neukazala a to jsem byl 2x v Rasinu.

Jen pro upresneni, r.v.98

Diky

Omlouvam se, neni to ukazatel otacek, ale tachometr.

Jeste bych se chtel zeptat jestli muzu vymenit R.J aniz bych ji musel nejak odkodovavat, protoze si myslim, ze to bude prave R.J. Jinak uz opravdu nevim.
Dekuji za info...
Naposledy upravil(a) Guru dne 27.07.2007 13:59, celkem upraveno 2 x.

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 27.07.2007 09:34

Ocakavaj presun do sekcie "Motor" :wink:
A riesi sa to napr. aj tu http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... pic&t=4973, staci len chvilu pohladat :idea:

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 27.07.2007 09:38

názov príspevku upravený a presunutý do sekcie motor,
moderator Zirafak rozhodne co dalej :arrow:

Uživatelský avatar
Bowie77
Junior
Junior
Příspěvky: 313
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Litvinov/Plzen
Kontaktovat uživatele:

Re: Ztráta výkonu, zhasína-Nevim si rady

Příspěvek od Bowie77 » 30.07.2007 10:15

Guru píše:Zdravím, mam problem s Focusem 1,8 16 V Zetec, asi pred pul rokem mi zacali padat otacky na ukazateli na nulu, auto v ten moment ztratilo výkon a kdyz jsem vyradil zdechlo uplne. Na začátku to delalo 1-2x do tydne asi na pul minuty, ale poslední mesic mi to delalo denne klidne i pul hodiny v tahu. Vzdycky jsem jel v jakekoliv rychlosti z niceho nic padli otacky na budiku a auto prestalo tahnout a zacalo zdechat a jak se otackomer rozjel, auto jelo zase v pohode. Myslel jsem, ze je to v elektrice. Uz jsme se znamim vymelili velkou cast elektroinstalace ( protoze co jsme uvideli po odkryti byl ulet, divim se, ze to auto nezhorelo), ale problemy stale pretrvavaji. Uz opravdu nevim co by to mohlo byt, diagnostika nic neukazala a to jsem byl 2x v Rasinu.

Jen pro upresneni, r.v.98

Diky

Omlouvam se, neni to ukazatel otacek, ale tachometr.

Jeste bych se chtel zeptat jestli muzu vymenit R.J aniz bych ji musel nejak odkodovavat, protoze si myslim, ze to bude prave R.J. Jinak uz opravdu nevim.
Dekuji za info...
A co snimac otacek? ten by to byt nemohl?

Uživatelský avatar
Guru
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Guru » 30.07.2007 11:43

A co snimac otacek? ten by to byt nemohl?

Nevim jestli ma vliv na vykon motoru. Znamej mi rikal, ze by to mohlo byt cidlo tachometru, ale kdyz jsem mu rikal jak to zdecha a dusi se to hned to vyloucil, asi to vypada na ridici jedn.

Uživatelský avatar
FOCKI
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2219
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havířov/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FOCKI » 30.07.2007 12:15

Guru píše:A co snimac otacek? ten by to byt nemohl?

Nevim jestli ma vliv na vykon motoru. Znamej mi rikal, ze by to mohlo byt cidlo tachometru, ale kdyz jsem mu rikal jak to zdecha a dusi se to hned to vyloucil, asi to vypada na ridici jedn.
zkoušels diagnostiku?
je: Ford ,,Matýsek,, Mondeo Titanium kombi 02/2008,2.0 TDCi 103kw
Obrázek

byla: Ford Focus 1.4 16V Zetec rv.10/98, hatchback, červená beruška - Respect!
Obrázek

Uživatelský avatar
focus00
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od focus00 » 30.07.2007 13:05

Mě to na starym escortu cukalo a v prdelce byl alternátor a nějaká řídíci jednotka..TAk newim :lol:
Fod focus 1.6 16V,zelená metla, plná nálož, GHIA sedan, rok narození 2001 v provoz od 2002
Obrázek

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 30.07.2007 13:32

Chlapi, chlapi, vymýšlíte už dávno vymyšlené!!!
to Guru: to co popisuješ, je 100% vadným čidlem tachometru (snímačem rychlosti - nebo jak se tomu ještě říká). Měl jsem stejné příznaky vč. ztráty výkonu při spadnutí ručičky a chcípnutí motoru při zařazení neutrálu. Tohle si pročti http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... sc&start=0.
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Guru
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Guru » 30.07.2007 15:57

Už ho mam objednany, modlim se aby to tim bylo.

Jeste takova perlicka, ridici jednotku mam vytahlou u spolujezdca na zemi a predevcirem kdyz jsem jel do prace udelalo mi to zase, z 60 km/h rychlosti padl tachometr na 0, auto se zacalo zase dusit a pocukavat, tak jsem do te jednotky bouchl a rozjelo se to.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 30.07.2007 17:28

Guru píše:Už ho mam objednany, modlim se aby to tim bylo.

Jeste takova perlicka, ridici jednotku mam vytahlou u spolujezdca na zemi a predevcirem kdyz jsem jel do prace udelalo mi to zase, z 60 km/h rychlosti padl tachometr na 0, auto se zacalo zase dusit a pocukavat, tak jsem do te jednotky bouchl a rozjelo se to.
Je to typicka reakce studeneho spoje. Nejdrive bych kontroloval propojeni konektoru a az potom bych se dival na plosne spoje ze strany pajeni.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Pavela
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pavela » 01.08.2007 14:42

Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?

Uživatelský avatar
StratoS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov-Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StratoS » 01.08.2007 15:05

Pavela píše:Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
ty vole to je v pr.eli voni v tom fordu umej uplny houno, vzdycky kdyz auto nejede jak ma, poradej u dieslu vymenit cerpadlo a jinak standartne ridici jednotku jentak cvicne vzdyt to je soucastka za pakatel...ty resej vymenou ridici jednotky i prasklou zarovku v blinkru...

1. co rekli me kdyz sem tam byl s problemem, ze asi cerpadlo a to si to ani neposlech, strelil to od boku.. a kdyz sem chtel nejakou diganostiku rekl, ze za to, ze to vubec vybali to je za 1490 a pak za kazdou zapocatou hodinu.. nakopat je do riti.
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 01.08.2007 17:30

Pavela píše:Zdravím, mám podobné potíže s 1,4 Zetec 1991. Při otáčkách okolo 3500 motor vynechá, dusí se, otáčky padají. Když vyřadím na neutrál, tak se otáčky ustálí na volnoběhu. Potom když zase zařadím a chci pokračovat, tak se opět motor dusí. Vždycky musím zastavit, vypnout a znovu nastartovat a pak je všechno v pořádku a můžu jet dál Dělá to zhruba jednou za týden, asi tak každých 350km. Diagnostika nic neukázala. Radili mi vyměnit palivové čerpadlo. Nemá někdo podobnou zkušenost?
Zavada, ktera se projevuje jen obcas, se velmi tezko hleda. U tebe to muze byt napriklad i nedostatecna energie vysokeho napeti pro svicky. Mozna by stalo za uvahu navstivit mereni emisi, kde maji testery Bosch a testuji i energii na svickach.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Guru
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Guru » 06.08.2007 06:12

Takze cidlo vymeneny, ale problemy stale pretrvavaji. Ted uz to zdecha pri kazdem vyrazeni.
Prijde mi, ze cim vic se do toho vrta, tim je to vic v riti.

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 06.08.2007 09:14

Tak to mě fakt překvapuje a omlouvám se za svoji přechytřelou poznámku :oops: . Ty příznaky ukazujou na to čidlo tachometru, takže mě napadá jedině, že je chybka někde mezi tímhle čidlem a ŘJ ( kontakt, nalomenej drát...), asi se to bude blbě hledat.
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host