Po otvoreni ma cakalo "prekvapenie". Nakoniec to rupnuty remen nebol. Ale odtrhnuta vodiaca kladka remena!
Foto:
Vysvetli mi niekto, ako je to mozne? A preco ta kladka tak vyzera? Ako keby tam bola teplom nanesena guma/plast. A dole pod kladkou umelohmotne kusy, velke piliny. Inak remen vyzeral byt v poriadku. Ani popraskany, ani osklbany. Len z hladkej strany bol uplne leskly, bez loga. Na jednej z kladiek som nasiel INA Germany. Rozvody boli teda menene? Co je na kladke od vyroby?
Nakoniec to dopadlo relativne dobre. Odniesli si to vsetky vyfukove ventily:
Peciatky na piestoch:
Tie vybratia pod sacimi ventilmi tam predpokladam maju byt. Asi mi zachranili vsetky sacie.
Zvysok vyzera byt v poriadku. Premeral som do akej vysky idu piesty v HU a DU. Vsetky 4 su narovnako. Ojnice a piesty by mali byt v poriadku, nie?
Na zvysok zalozim extra vlakno. Nalinkujem sem.