WOWmisoo píše:podla mna idealny motor do focusa je 1,4 TSI od VW: 170k/240Nm v 1500 - 4750 ot.
ma to silu odspodu ako diesel a da sa to vytacat ako benzin. ma dobry zvuk a relativne nizku spotrebu. ten by mi do focusa stacil![]()


WOWmisoo píše:podla mna idealny motor do focusa je 1,4 TSI od VW: 170k/240Nm v 1500 - 4750 ot.
ma to silu odspodu ako diesel a da sa to vytacat ako benzin. ma dobry zvuk a relativne nizku spotrebu. ten by mi do focusa stacil![]()
tak prave tento motor obdivujem aj ja a on je krasnym prikladom toho, ze keby automobilky chceli, tak turbo dieselom uz odzvonilo...misoo píše:podla mna idealny motor do focusa je 1,4 TSI od VW: 170k/240Nm v 1500 - 4750 ot.
ma to silu odspodu ako diesel a da sa to vytacat ako benzin. ma dobry zvuk a relativne nizku spotrebu. ten by mi do focusa stacil![]()
to mas tak, princip sucasneho biznisu, nemusis vymysliet nieco nove, staci zobrat nieco stare, dobre to obalit a predas to za dvojansobnu cenu. A nove veci sa hned nepustaju von, len po kuskoch. V poslednych rokoch sa dobre odladila technika turba, ale nedali ju hned do benzinoveho motoru. Najprv diesel 10-20 rokov, az potom benzin. Ved myslim, ze F1 mala v nejakom 70 roku motor benzin 1.5 preplnovany turbom s vykonom okolo tusim az 700 koni (neviem to presne, len si matne spominam a nechce sa mi to hladat). To hovori za vsetko. VW prisiel ako prvy s preplnovanym dieselom, tak teraz chce byt prvy s kvalitnym preplnovanym benzinom. A asi sa mu to podari (mozno uz podarilo, 1.4 TFSI)speedy píše:ten vývoj jde stejně pomalu dopředu...
Rok 1928 na okruhu v Německu se proháněl mercedes s motorem přeplňovaným kompresorem. Pak za zmínku stojí letoun M BF109, motor se vstřikováním a kompresorem.
To vypadá že se to někde zastavilo![]()
![]()
a neviem ci dokonca nerobili aj verziu Twin Turbo. Ma to tu sused tak to skusim odfotitchmelko píše:poznate niekto daihatsu charade Gtti? 3valec, fukany turbom, 101 koni...
paradna raketa..a daihatsu ho postavilo v 80 rokoch...
takže nejde ani tak o vývoj, ale o to, či automobilku do toho chcu ist..
tak omik, klobuk dole. Ten clanok je super. Potesil si ma ...omik píše:debata kW vs. NM je tak troskicku nezmysel, pretoze spolu velmi velmi uzko tieto veliciny suvisia...
tento clanok je sice trosku dlhy, ale zato perfektne vysvetluje o co ide:
http://auto.server.sk/---servis-technic ... d-je-17683
Inak ten VW 1.4TFSI je fantazia. Tiez by som nevahal, keby sa daval do focusa...
v r. 86 Bmw F1 motor M13 měl z 1,5litru přes 1300PS (neoficiálně až 1500PS)vcedula píše:Ved myslim, ze F1 mala v nejakom 70 roku motor benzin 1.5 preplnovany turbom s vykonom okolo tusim az 700 koni (neviem to presne, len si matne spominam a nechce sa mi to hladat). To hovori za vsetko.
mna potesil ten samotny clanok...vcedula píše:tak omik, klobuk dole. Ten clanok je super. Potesil si ma ...omik píše:debata kW vs. NM je tak troskicku nezmysel, pretoze spolu velmi velmi uzko tieto veliciny suvisia...
tento clanok je sice trosku dlhy, ale zato perfektne vysvetluje o co ide:
http://auto.server.sk/---servis-technic ... d-je-17683
Inak ten VW 1.4TFSI je fantazia. Tiez by som nevahal, keby sa daval do focusa...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti