Otacky mozu lietat aj kvoli kope inych veci. Tvoja uprava vyriesi nefunkcny ventilek na odvetrani klukovky. Ver mi, ze keby mas nanos na ventiloch, nepomoze ti to. Ale vacsina tychto starych aut ma viacero problemov. Takze kazda takato uprava pomoze trosku, ale ani jedna sama o sebe to nevyriesi.
Netěsnost na sacím potrubí
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13628
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Netěsnost na sacím potrubí
Precitaj si aj prvu cast vety
Mam to odskusane.
Otacky mozu lietat aj kvoli kope inych veci. Tvoja uprava vyriesi nefunkcny ventilek na odvetrani klukovky. Ver mi, ze keby mas nanos na ventiloch, nepomoze ti to. Ale vacsina tychto starych aut ma viacero problemov. Takze kazda takato uprava pomoze trosku, ale ani jedna sama o sebe to nevyriesi.
Otacky mozu lietat aj kvoli kope inych veci. Tvoja uprava vyriesi nefunkcny ventilek na odvetrani klukovky. Ver mi, ze keby mas nanos na ventiloch, nepomoze ti to. Ale vacsina tychto starych aut ma viacero problemov. Takze kazda takato uprava pomoze trosku, ale ani jedna sama o sebe to nevyriesi.
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Johny181
- Junior

- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Netěsnost na sacím potrubí
Přesně tak problémů může být víc ale tohle řešení vlastně nic nestojí a je na pořád.BTW už dlouho to mám odvedené do airboxu a za tu dobu sem tam nalil párkrát Petrol inject cleaner, a teď sem pořídil VIF a dnes sem s ním natankoval už 4. nádrž + beru z 95% OptimalE95 od Eurooilu u nás na Čepru https://www.ceproas.cz/optimal-95e který je také aditivován někde sem dokonce četl že VIFem takže možná aditivuji 2x
Takže to pročistění ventilů už teoreticky mohlo proběhnout.BTW palivo se vstřikuje do sacích kanálů před sací ventil nebo přímo do válce?Protože pokud by to bylo přímo do válce tak by to ventily asi moc nečistilo.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
9let sloužil bez zaváhání
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Netěsnost na sacím potrubí
na ventily,"talířky".
paprsek se rozděluje na dva.1+1 ventilu.
paprsek se rozděluje na dva.1+1 ventilu.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
lu2
- Nováček

- Příspěvky: 73
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: Netěsnost na sacím potrubí
Tak přidávám další poznatky.
1. Když na neutrál stojím na brzdovém pedálu, tak otáčky nekolísají, ale motor v neurčitých intervalech na pár sekund zavibruje a zhlasí se.
2. Ke kolísání otáček dochází i při vyřazení v nenulové rychlosti.
3. Při opakovaném sešlapávání brzdového pedálu slyším zvuk podobný unikajícímu vzduchu (jako bych pupičkou foukal cyklistické kolo
1. Když na neutrál stojím na brzdovém pedálu, tak otáčky nekolísají, ale motor v neurčitých intervalech na pár sekund zavibruje a zhlasí se.
2. Ke kolísání otáček dochází i při vyřazení v nenulové rychlosti.
3. Při opakovaném sešlapávání brzdového pedálu slyším zvuk podobný unikajícímu vzduchu (jako bych pupičkou foukal cyklistické kolo
Lu2
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Netěsnost na sacím potrubí
hadice k posilovači nebude O.K.
nebo samotný posilovač.
nebo samotný posilovač.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
lu2
- Nováček

- Příspěvky: 73
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: Netěsnost na sacím potrubí
to petulak: Můžeš mě prosím navést, kde hledat? Jinak brzdy brzdí dobře, zabírají hned od horní polohy pedálu.
Díky
Díky
Lu2
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Netěsnost na sacím potrubí
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
lu2
- Nováček

- Příspěvky: 73
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: Netěsnost na sacím potrubí
Perfekt, díky. Kde je posilovač umístěný? Dostanu se k němu bez jámy nebo zvedáku?
Lu2
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13534
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Netěsnost na sacím potrubí
Pod pojistkovkou v motorovém prostoru. Kulatý "hrnec" umístěný na příčce mezi kabinou a mot. prostorem.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Netěsnost na sacím potrubí
cca- pod nádobkou s brzd. kapalinou.
miki byl rychlejší.
miki byl rychlejší.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
lu2
- Nováček

- Příspěvky: 73
- Registrován: 04.08.2015 08:15
Re: Netěsnost na sacím potrubí
Díky, borci. Vyzkouším.
Lu2
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
Současnost: FORD S-Max mk1 (2007) 2.5T 162 kW
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: 3x FORD Focus mk1 (1998, 2001, 2003) 1.6i 74 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

