Problém s otáčkami
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
..jste mne privedli fakt na myslenku ze zitra dojdu do zberneho dvora a po necem se kouknu...stacila by i velika odkalovacka na vodu z nakladaku(ta pred filtrem na naftu)...no neco tam vyhrabu....a to jsem se na to chtel vy....

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Cimi
- Zkušený

- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Problém s otáčkami
no po tom co sem našel v sobotu v tom filtr boxu za spoušt olejovodovou mě vrtalo hlavou žes to tam nechal jen tak bez povšimnutí
stím filtrem je to dobrej nápad celkem
aspon bude mít po výměně na Passatu starej využití 
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
tak jsem to neresil---v podstate co tam bude za tekutej bordel muze vytect ven tou hadicej na prisun vzduchu z masky(v nejnizsim bode mam dirku udelanou)...ale asi fakt poresim ten odkalovac
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Specík
- Nováček

- Příspěvky: 135
- Registrován: 03.12.2013 22:36
- Bydliště: Šumavsko
Re: Problém s otáčkami
S otáčkami jsem si užil, zkoušel jsem povyměňovat všechno možné, dva nové volnoběžné ventily, různé čidla, přetěsnění, hadičky ... . Stejně se problém zachvilku znovu vrátil
... Vyřešil jsem to tak, že jsem z boku volnoběžného ventilu odloupl zatavenou vrstvu - pod ní je červík na štelování, ten jsem úplně utáhl, aby byl ten plastový ventil zavřený, pak jsem do něj vrtáčkem vrtal dírky ze shora (do toho plastového ventilu). Tak abych měl stále cca 950 ot. Chce to omalu a zkoušt, stačí fakt malá dírka.
od té doby jsem do prodeje najel 40 000km bez jediného houpnutí, pomalého padání otáček, kuckání apod. navíc zvedlý volnoběh byl daleko lepší na rozjezd i na vibrace - motor byl krásně klidný, při zapnutí všech spotřebičů klid
Zboku ventilu jsem utrhl konektůrky a zacvakl konektor. Žádnou chybu to neházelo.
Tolik k mému několikaletému problému s volnoběhem u FoFo1
od té doby jsem do prodeje najel 40 000km bez jediného houpnutí, pomalého padání otáček, kuckání apod. navíc zvedlý volnoběh byl daleko lepší na rozjezd i na vibrace - motor byl krásně klidný, při zapnutí všech spotřebičů klid
Tolik k mému několikaletému problému s volnoběhem u FoFo1
Naposledy upravil(a) Specík dne 20.11.2015 20:06, celkem upraveno 1 x.
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw
Mazda Tribute 2.3 110kw
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
ale v podstate by stacilo zalejt epoxem ten kanal v telese klapky a udelat si stelovatelnej vzdusnik kterej do roho zalepit...a sroubkem pak nastavit vzdusnik tak jak ma byt..a ne tak jak to vymyslel ten inzenyr ve fordu co huli nejake svinstvo
ale taky reseni a mas i mne
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Problém s otáčkami
Ten samý problém měl syn na Golfu při volnoběhu. Něco špatného od ŘJ, tak když se dal druhý volnoběžný ventil, zasmrdělo to a bylo po štelování, dělalo to co chtělo. Tak jsem to rozdělal odstřihl drátky ke štelovacímu motorku , nastavil za chodu volnoběh a mezi dvě ozubená kolečka pichnul z huby párátko pro aretaci . Již jezdí tak dva roky bez problému a ušetřil 4,5 tácu za nový volnoběžák. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
ms1666
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.11.2015 13:45
Re: Problém s otáčkami
Ahoj.Přidám svuj problém.Týká se taky otáček plus rozsvícení kontrolky dobíjení.
Popis závady,laicky :Nastartuju auto,otáčky se po chvilce ustálí cca na 900,nikam nejedu,mam zařazený neutrál,trochu prošlápnu plyn a otáčky vyletěj podle plynu jak mají a pak klesnou k 1300-1400 a tam zustanou vyset cca 3 vteřiny a až pak klesnou na 900 a do toho se po chvilce rozsvítí ta kontrolka akumulatoru.
Po pročtení fora jsem nenašel nic o obou problemech zároveň,tak se chci zeptat,jestli jsou to dva uplně jiné problémy nebo to spolu může souviset ? Popřípadě jak a jestli se to dá nějak laickym okem pohledat kde by mohl být problém.
Předem děkuju za reakce.
Pro doplnění:ta kontrolka zhasne když začnu šlapat na plyn a tak furt do kola,plus se mi zdálo,že celkově nic nesvítí jak má,tak o 30% méně...stěrače taky zpomalený...auto nastartuje na poprve.
Popis závady,laicky :Nastartuju auto,otáčky se po chvilce ustálí cca na 900,nikam nejedu,mam zařazený neutrál,trochu prošlápnu plyn a otáčky vyletěj podle plynu jak mají a pak klesnou k 1300-1400 a tam zustanou vyset cca 3 vteřiny a až pak klesnou na 900 a do toho se po chvilce rozsvítí ta kontrolka akumulatoru.
Po pročtení fora jsem nenašel nic o obou problemech zároveň,tak se chci zeptat,jestli jsou to dva uplně jiné problémy nebo to spolu může souviset ? Popřípadě jak a jestli se to dá nějak laickym okem pohledat kde by mohl být problém.
Předem děkuju za reakce.
Pro doplnění:ta kontrolka zhasne když začnu šlapat na plyn a tak furt do kola,plus se mi zdálo,že celkově nic nesvítí jak má,tak o 30% méně...stěrače taky zpomalený...auto nastartuje na poprve.
Naposledy upravil(a) ms1666 dne 21.11.2015 18:48, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1.6 benzin 03
- Specík
- Nováček

- Příspěvky: 135
- Registrován: 03.12.2013 22:36
- Bydliště: Šumavsko
Re: Problém s otáčkami
Volnoběh se chová, tak jak bohužel s ventilem má, typuju že altík se pomalu poroučí ... Změřit dobíjení na volnoběh. Většinou se dá altík repásnout. Ale záleží na tom co to bude za závadu, nejezdil bych s tím moc dlouho, může se vydřít úplně.
Může to být ale taky baterkou (nech jí změřit) a problémem s regulátorem dobíjení. Eventuálně na kabelech - zkontrolovat kabely od altíku a baterky, kostry - zda tam není koroze.
Může to být ale taky baterkou (nech jí změřit) a problémem s regulátorem dobíjení. Eventuálně na kabelech - zkontrolovat kabely od altíku a baterky, kostry - zda tam není koroze.
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw
Mazda Tribute 2.3 110kw
-
ms1666
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.11.2015 13:45
Re: Problém s otáčkami
Dekuju ti za reakci ale tu prvni vetu moc nechapu.volnobeh se chova jak ma..to preci normalni neni,ze pustim nohu z plynu a otacky zustanou nekde viset.Muze to tedy mit souvislost?ze to nejsou dve upne jine zavady ale maji treba stejny puvod?jestli se ptam hodne spatne tak se omlouvam,auta jdou mimo me:))
Ford Focus 1.6 benzin 03
- Nonid
- Test driver

- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
U volnobehu rizenyho ventilkem a ne krokovym motorkem jo :/
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
ms1666
- Nováček

- Příspěvky: 4
- Registrován: 21.11.2015 13:45
Re: Problém s otáčkami
Nonid:prosím můžeš mi to trochu vysvětit?Furt nechápu,co to má společného s tou baterkou :/
Ford Focus 1.6 benzin 03
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém s otáčkami
Pokud altík dobíjí málo, ŘJ se snaží zvýšenými volnoběžnými otáčkami dohnat dobíjení. Kontrolku (ne)dobíjení rozsvítí až když je akumulátor skoro vybitý (opravdu chytře vymyšleno).
Zjistil jsem to na vlastní kůži, když jsem o tomto chování nevěděl - den-dva se držel vyšší volnoběh, pak se jednou po nastartování rozsvěcovala kontrolka ABS a po krátké době i kontrolka dobíjení a najednou to chcíplo (naštěstí na parkovišti). Stačilo vyměnit uhlíky v altíku za pár korun (akorát ten přístup k altíku je blbej).
Zjistil jsem to na vlastní kůži, když jsem o tomto chování nevěděl - den-dva se držel vyšší volnoběh, pak se jednou po nastartování rozsvěcovala kontrolka ABS a po krátké době i kontrolka dobíjení a najednou to chcíplo (naštěstí na parkovišti). Stačilo vyměnit uhlíky v altíku za pár korun (akorát ten přístup k altíku je blbej).
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
tak a zda se vam ten vynalezce ulpne normalni? ..misto rozsviceni blbe kontrolky dobijeni si to prida plyn
..to fakt musi hulit nejakej drek.... 
a manager vyvoje v te automibilce? ...je videt jak autum rozumi...kdyz tohle povolil do vyroby...ale jak rika kolega v dilne- "u tehle aut to neni chyb..to je vlastnost"
a co to jednomu da nez ty "vychytavky" odstrani...
a manager vyvoje v te automibilce? ...je videt jak autum rozumi...kdyz tohle povolil do vyroby...ale jak rika kolega v dilne- "u tehle aut to neni chyb..to je vlastnost"
a co to jednomu da nez ty "vychytavky" odstrani...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Specík
- Nováček

- Příspěvky: 135
- Registrován: 03.12.2013 22:36
- Bydliště: Šumavsko
Re: Problém s otáčkami
Mě se takhle Focus 1 choval vždycky, že po ,,protůrování" na voloběh zůstal vyset o něco výše a pak spadl. Po vykvaltování při jízdě byl taky výše. Myslel jsem, že je to vlastnost díky ,,chytrému" volnoběžnému ventilu
Až potom začal volnoběh vyset nebo klesl a postupně se zvyšoval, tak že jsem ke křižovatkám dojížděl s vytočeným motorem jak nějakej tydýt
Po zneškodnění této věcičky se to chovalo, tak jak se auto chovat má
Jinak setkal jsem se už s vyřízenou baterkou i vyhnilou kostrou a chovalo se to podobně - na voloběh svítilo, nebo probikávalo dobíjení ...
Jinak setkal jsem se už s vyřízenou baterkou i vyhnilou kostrou a chovalo se to podobně - na voloběh svítilo, nebo probikávalo dobíjení ...
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw
Mazda Tribute 2.3 110kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

