Vyčtené chyby z diagnostiky
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Klapka se toci i s vypnutym motorem.
Ale v OBD2 protokolech a programech je tech klapek treba 20 z toho jich 17 nefunguje.
Stejne tak nefunguji merice spotreby, resp. ukazuje to bludy.
Ale v OBD2 protokolech a programech je tech klapek treba 20 z toho jich 17 nefunguje.
Stejne tak nefunguji merice spotreby, resp. ukazuje to bludy.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6875
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Pokud to chce mit clovek ve founu, tak je asi lepsi aplikace FORScan zamerena primo na Ford. Tim padem by mela byt optimalizovana jen hlavne na Fordy ne?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Forscan nefunguje s paadelaanymi bt obd., kterych je ve svete 95%, u nas v cr 100%
Tohle funguje pouze pres kabel, ktery se da nepadelek sehnat.
Ano ve Forscanu jsou krasne videt drahy vsech 4 potenciometru.

Tohle funguje pouze pres kabel, ktery se da nepadelek sehnat.
Ano ve Forscanu jsou krasne videt drahy vsech 4 potenciometru.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
- Jurawood
- Junior
- Příspěvky: 302
- Registrován: 27.07.2016 10:25
- Bydliště: Brno
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Zajimavost, bt padelle obd dokaze cist i s provozem na lpg.
Jakakoliv kabelova diagnostika zamrza. Protoze lpg si cte veskere provozni udaje, map, teploty, adaptace z obd komunikace.
Proto taky lpg brc nema temer zadna cidla a nema se co navic pokazit.
Jakakoliv kabelova diagnostika zamrza. Protoze lpg si cte veskere provozni udaje, map, teploty, adaptace z obd komunikace.
Proto taky lpg brc nema temer zadna cidla a nema se co navic pokazit.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15.04.2017 17:01
- Bydliště: Liberec
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Tak sem dnes vyndal PCV ventil a vypadá dost blbe. Moje otázky jsou: 1. má špatně fungující PCV ventil vliv na výkon motoru? 2. Měl by se umět PCV ventil uzavřít natolik že ho nelze profouknout? Ikdyz totiž stlacim tu pružinu naplno a kužel ventil uzavře tak stejne propouští vzduch. Diagnostika mi často hlásila chudou směs a každý mi radil že to může být falešným vzduchem a tak se ptám zda by mohl být na vině tento PCV ventil. Díky.
Focus II 1,6 74kW
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ahoj nevíte co je tohle za chybu?
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ahojte,
menil som ICP (hlavne budiky) skocil som do Fordu a okrem preuztia a geometrie som, si dal urobit aj diagnostiku, Naslo celkom dost chyb.. niektore suvisia s tym ze mam ledky v SPZ , spatakoch a kufri ... a odislo vyhrievanie spataku. Skusali urobit update SW budikov ale ani na 2x sa im nepodarilo
OSobne ma najviac trapi P02D3, PD02CF, P02D1, U2101 (tu bude asi stacit ncitanie dat z BCM a nasledne ulozenie do ICP), B10D7, B10EF
Auto sa chova normalne, len v poslednej dobe som si vsimol ze obcas pri jednotke a pridani plynu autom cukne vo chvili ked sa chystam preradit do 2, inak auto taha dobre spotreba cca 5,6
A raz sa mi stalo ze som auto nemohol vobec otvorit dialkovym (skusal som 2 DO) po vybrati planzety a otvoreni auta vsetko OK
Dake rady ako dalej s tymi chybami.
dakujem
menil som ICP (hlavne budiky) skocil som do Fordu a okrem preuztia a geometrie som, si dal urobit aj diagnostiku, Naslo celkom dost chyb.. niektore suvisia s tym ze mam ledky v SPZ , spatakoch a kufri ... a odislo vyhrievanie spataku. Skusali urobit update SW budikov ale ani na 2x sa im nepodarilo

OSobne ma najviac trapi P02D3, PD02CF, P02D1, U2101 (tu bude asi stacit ncitanie dat z BCM a nasledne ulozenie do ICP), B10D7, B10EF
Auto sa chova normalne, len v poslednej dobe som si vsimol ze obcas pri jednotke a pridani plynu autom cukne vo chvili ked sa chystam preradit do 2, inak auto taha dobre spotreba cca 5,6
A raz sa mi stalo ze som auto nemohol vobec otvorit dialkovym (skusal som 2 DO) po vybrati planzety a otvoreni auta vsetko OK
Dake rady ako dalej s tymi chybami.
dakujem
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24681
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
P02D3, PD02CF, P02D1 - tohle res s motorarem
U2101 - nicemu nevadi, ma ji spousta aut
B10D7, B10EF - musi jit odmazat, je to jen info, ze nekdy neco nezafungovalo tak, jak melo
U2101 - nicemu nevadi, ma ji spousta aut
B10D7, B10EF - musi jit odmazat, je to jen info, ze nekdy neco nezafungovalo tak, jak melo
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 10.09.2017 19:01
44
Zdravím všechny 

- Přílohy
-
- Dg-F_Focus.pdf
- (852.86 KiB) Staženo 301 x
Naposledy upravil(a) toskan dne 14.11.2017 11:15, celkem upraveno 2 x.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24681
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
vezmi si chybu po chybe a zkus ji tu hledat, vetsina z nich uz tu je rozpesana v prislusnych vlaknech - napr. C1288 v ABS modulu skutecne znamena, ze odesla elektronika a je potreba ji vymenit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 10.09.2017 19:01
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Díky
Naposledy upravil(a) toskan dne 14.11.2017 11:14, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1,8 92kW FlexiFuel TITANIUM, r.v. 2008
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Ahoj nevíte někdo co hledat pod závadou P053F Výkon tlaku paliva,studený start řada 1.
Vysokotlaký čerpadlo mám vyměněný.
Vysokotlaký čerpadlo mám vyměněný.
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13515
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Pri otvoreni vodicovych dveri ti naskoci nizkotlake cerpadlo vzadu v nadrzi?
- jirkaj
- Člen klubu
- Příspěvky: 868
- Registrován: 28.04.2013 20:47
- Bydliště: Vsetín
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Můžete mi prosím někdo poradit v čem může být chyba?
u známé se děje náhodně, že při jízdě ji začne auto cukat a svítí oranžová kontrolka motoru.
Přehodil jsem ji klapku za jinou a je to stejné, děje se to při větší zimě, takže v létě byl klid a teď je to zpět.
Graf je samozřejmě v době, kdy je vše v pořádku
je to spíš někde nalomený drát nebo je zrada někde jinde? (některý z konektorů v autě od plynu, nebo konektor na klapce?)
Jestli tomu grafu dobře rozumím, tak
TP.OBDII% je požadovaná poloha klapky řídící jednotkou
TP1 je hodnota prvního potenciometru na klapce
TP2 je hodnota druhého potenciometru na klapce
TPMODE při šlápnutí na pedál skočí do PT a bez šlápnutí na CT
TP_V píšou že je to "Napětí čidla podle polohy plynového pedálu" takže je to poloha plynu
je možné sledovat ještě jinou hodnotu? Jsem s ní domluvený, že jak se to stane, tak mi zavolá a já to napíchnu a zkusím změřit při té chybě.
u známé se děje náhodně, že při jízdě ji začne auto cukat a svítí oranžová kontrolka motoru.
Kód: Vybrat vše
Kód: P2176 - Chyba adaptivní strategie PCM elektronického řízení klapky.
Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Detail kódu závady
Chyba adaptivní strategie PCM elektronického řízení klapky.
Když je zapalování vypnuto, PCM pohne škrticí klapkou, aby si zaznamenal hodnoty a provedl kontrolu. Pokud nastane závada v postupu, pak se vypíše kód P2176.
Toto DTC může být způsobeno :
Ovladač elektronicky řízené klapky - nesprávná funkce klapky.
Zkontrolujte viditelné mechanické poškození škrticí klapky.
Zkontrolujte poškození konektoru ETB.
Vadný ETB
---------------------------------------------
Kód: P2108 - Výkon modulu rízení ovladace škrticí klapky
Dodatečný příznak závady:
- Signál je nad maximální hodnotu
Stav:
- DTC přítomno v okamžiku požadavku
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Graf je samozřejmě v době, kdy je vše v pořádku

Jestli tomu grafu dobře rozumím, tak
TP.OBDII% je požadovaná poloha klapky řídící jednotkou
TP1 je hodnota prvního potenciometru na klapce
TP2 je hodnota druhého potenciometru na klapce
TPMODE při šlápnutí na pedál skočí do PT a bez šlápnutí na CT
TP_V píšou že je to "Napětí čidla podle polohy plynového pedálu" takže je to poloha plynu
je možné sledovat ještě jinou hodnotu? Jsem s ní domluvený, že jak se to stane, tak mi zavolá a já to napíchnu a zkusím změřit při té chybě.
- Permabond
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 03.04.2016 18:43
Re: Vyčtené chyby z diagnostiky
Chci se zeptat, co je to za varování nahoře, je to tam pořád..
(WARN) [22:27:31.314] Kontrola FTDI #1:FT1MH1A9...
(OK) [22:27:31.618] Spojení s adaptérem navázáno: FTDI #1:FT1MH1A9
(OK) [22:27:31.618] Adaptér: ELM327 v1.3
(OK) [22:27:31.901] Spojení s vozidlem navázáno
(OK) [22:27:34.584] Vozidlo: Ford Focus Duratorq Turbo Diesel Common Rail Injection 1.6L 2005 ( 2003.25 MY ), VIN: WF0*********71555
(OK) [22:27:36.659] Nalezena jednotka: PCM - Řídící jednotka motoru
(OK) [22:27:36.935] Nalezena jednotka: FACM - Řídící jednotka aditivace paliva
(OK) [22:27:37.267] Nalezena jednotka: ABS - Antiblokovací brzdový systém
(OK) [22:27:37.501] Nalezena jednotka: EPS - Elektronicky ovládaný posilovač řízení
(OK) [22:27:37.898] Nalezena jednotka: IC - Přístrojová deska
(WARN) [22:27:37.978] DTC v IC: U1900-20
děkuji
(WARN) [22:27:31.314] Kontrola FTDI #1:FT1MH1A9...
(OK) [22:27:31.618] Spojení s adaptérem navázáno: FTDI #1:FT1MH1A9
(OK) [22:27:31.618] Adaptér: ELM327 v1.3
(OK) [22:27:31.901] Spojení s vozidlem navázáno
(OK) [22:27:34.584] Vozidlo: Ford Focus Duratorq Turbo Diesel Common Rail Injection 1.6L 2005 ( 2003.25 MY ), VIN: WF0*********71555
(OK) [22:27:36.659] Nalezena jednotka: PCM - Řídící jednotka motoru
(OK) [22:27:36.935] Nalezena jednotka: FACM - Řídící jednotka aditivace paliva
(OK) [22:27:37.267] Nalezena jednotka: ABS - Antiblokovací brzdový systém
(OK) [22:27:37.501] Nalezena jednotka: EPS - Elektronicky ovládaný posilovač řízení
(OK) [22:27:37.898] Nalezena jednotka: IC - Přístrojová deska
(WARN) [22:27:37.978] DTC v IC: U1900-20
děkuji
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů