Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Jurawood » 30.08.2017 13:21

Klapka se toci i s vypnutym motorem.
Ale v OBD2 protokolech a programech je tech klapek treba 20 z toho jich 17 nefunguje.
Stejne tak nefunguji merice spotreby, resp. ukazuje to bludy.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6875
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Karel2 » 30.08.2017 13:27

Pokud to chce mit clovek ve founu, tak je asi lepsi aplikace FORScan zamerena primo na Ford. Tim padem by mela byt optimalizovana jen hlavne na Fordy ne?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Jurawood » 30.08.2017 13:40

Forscan nefunguje s paadelaanymi bt obd., kterych je ve svete 95%, u nas v cr 100% :)
Tohle funguje pouze pres kabel, ktery se da nepadelek sehnat.
Ano ve Forscanu jsou krasne videt drahy vsech 4 potenciometru.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

Uživatelský avatar
Jurawood
Junior
Junior
Příspěvky: 302
Registrován: 27.07.2016 10:25
Bydliště: Brno

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Jurawood » 30.08.2017 13:43

Zajimavost, bt padelle obd dokaze cist i s provozem na lpg.
Jakakoliv kabelova diagnostika zamrza. Protoze lpg si cte veskere provozni udaje, map, teploty, adaptace z obd komunikace.
Proto taky lpg brc nema temer zadna cidla a nema se co navic pokazit.
FoFo, 2009, duratec-he 2.0. LPG BRC

pavelrs
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 15.04.2017 17:01
Bydliště: Liberec

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od pavelrs » 02.09.2017 13:12

Tak sem dnes vyndal PCV ventil a vypadá dost blbe. Moje otázky jsou: 1. má špatně fungující PCV ventil vliv na výkon motoru? 2. Měl by se umět PCV ventil uzavřít natolik že ho nelze profouknout? Ikdyz totiž stlacim tu pružinu naplno a kužel ventil uzavře tak stejne propouští vzduch. Diagnostika mi často hlásila chudou směs a každý mi radil že to může být falešným vzduchem a tak se ptám zda by mohl být na vině tento PCV ventil. Díky.
Přílohy
15043509734242141032497.jpg
Focus II 1,6 74kW

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od vbery » 08.09.2017 18:00

Ahoj nevíte co je tohle za chybu?
Přílohy
2017-09-08.png
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

Uživatelský avatar
FLA
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1402
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od FLA » 29.10.2017 16:38

Ahojte,

menil som ICP (hlavne budiky) skocil som do Fordu a okrem preuztia a geometrie som, si dal urobit aj diagnostiku, Naslo celkom dost chyb.. niektore suvisia s tym ze mam ledky v SPZ , spatakoch a kufri ... a odislo vyhrievanie spataku. Skusali urobit update SW budikov ale ani na 2x sa im nepodarilo :-(

OSobne ma najviac trapi P02D3, PD02CF, P02D1, U2101 (tu bude asi stacit ncitanie dat z BCM a nasledne ulozenie do ICP), B10D7, B10EF

Auto sa chova normalne, len v poslednej dobe som si vsimol ze obcas pri jednotke a pridani plynu autom cukne vo chvili ked sa chystam preradit do 2, inak auto taha dobre spotreba cca 5,6

A raz sa mi stalo ze som auto nemohol vobec otvorit dialkovym (skusal som 2 DO) po vybrati planzety a otvoreni auta vsetko OK

Dake rady ako dalej s tymi chybami.

dakujem
Přílohy
IMG_20171029_162038.jpg
IMG_20171029_162029.jpg
ObrázekKuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24684
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 29.10.2017 19:29

P02D3, PD02CF, P02D1 - tohle res s motorarem
U2101 - nicemu nevadi, ma ji spousta aut
B10D7, B10EF - musi jit odmazat, je to jen info, ze nekdy neco nezafungovalo tak, jak melo
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

toskan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10.09.2017 19:01

44

Příspěvek od toskan » 31.10.2017 18:26

Zdravím všechny :palec_nahoru:
Přílohy
Dg-F_Focus.pdf
(852.86 KiB) Staženo 302 x
Naposledy upravil(a) toskan dne 14.11.2017 11:15, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24684
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 31.10.2017 19:37

vezmi si chybu po chybe a zkus ji tu hledat, vetsina z nich uz tu je rozpesana v prislusnych vlaknech - napr. C1288 v ABS modulu skutecne znamena, ze odesla elektronika a je potreba ji vymenit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

toskan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10.09.2017 19:01

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od toskan » 31.10.2017 23:09

Díky
Naposledy upravil(a) toskan dne 14.11.2017 11:14, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 1,8 92kW FlexiFuel TITANIUM, r.v. 2008

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od vbery » 13.11.2017 12:31

Ahoj nevíte někdo co hledat pod závadou P053F Výkon tlaku paliva,studený start řada 1.
Vysokotlaký čerpadlo mám vyměněný.
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13518
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od stano. » 13.11.2017 14:12

Pri otvoreni vodicovych dveri ti naskoci nizkotlake cerpadlo vzadu v nadrzi?

Uživatelský avatar
jirkaj
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 868
Registrován: 28.04.2013 20:47
Bydliště: Vsetín

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od jirkaj » 29.11.2017 09:14

Můžete mi prosím někdo poradit v čem může být chyba?
u známé se děje náhodně, že při jízdě ji začne auto cukat a svítí oranžová kontrolka motoru.

Kód: Vybrat vše

Kód: P2176 - Chyba adaptivní strategie PCM elektronického řízení klapky.

Dodatečný příznak závady:
 - Signál je nad maximální hodnotu

Stav: 
 - DTC přítomno v okamžiku požadavku
 - Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru zapnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru

Detail kódu závady

Chyba adaptivní strategie PCM elektronického řízení klapky.

Když je zapalování vypnuto, PCM pohne škrticí klapkou, aby si zaznamenal hodnoty a provedl kontrolu. Pokud nastane závada v postupu, pak se vypíše kód P2176.

Toto DTC může být způsobeno :

Ovladač elektronicky řízené klapky - nesprávná funkce klapky.

Zkontrolujte viditelné mechanické poškození škrticí klapky.

Zkontrolujte poškození konektoru ETB.

Vadný ETB
---------------------------------------------
Kód: P2108 - Výkon modulu rízení ovladace škrticí klapky

Dodatečný příznak závady:
 - Signál je nad maximální hodnotu

Stav: 
 - DTC přítomno v okamžiku požadavku
 - Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá

Jednotka: Řídící jednotka motoru
Přehodil jsem ji klapku za jinou a je to stejné, děje se to při větší zimě, takže v létě byl klid a teď je to zpět.
FORScan_graf.png
Graf je samozřejmě v době, kdy je vše v pořádku :( je to spíš někde nalomený drát nebo je zrada někde jinde? (některý z konektorů v autě od plynu, nebo konektor na klapce?)
Jestli tomu grafu dobře rozumím, tak
TP.OBDII% je požadovaná poloha klapky řídící jednotkou
TP1 je hodnota prvního potenciometru na klapce
TP2 je hodnota druhého potenciometru na klapce
TPMODE při šlápnutí na pedál skočí do PT a bez šlápnutí na CT
TP_V píšou že je to "Napětí čidla podle polohy plynového pedálu" takže je to poloha plynu
je možné sledovat ještě jinou hodnotu? Jsem s ní domluvený, že jak se to stane, tak mi zavolá a já to napíchnu a zkusím změřit při té chybě.

Uživatelský avatar
Permabond
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 03.04.2016 18:43

Re: Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Permabond » 26.12.2017 23:27

Chci se zeptat, co je to za varování nahoře, je to tam pořád..
(WARN) [22:27:31.314] Kontrola FTDI #1:FT1MH1A9...
(OK) [22:27:31.618] Spojení s adaptérem navázáno: FTDI #1:FT1MH1A9
(OK) [22:27:31.618] Adaptér: ELM327 v1.3
(OK) [22:27:31.901] Spojení s vozidlem navázáno
(OK) [22:27:34.584] Vozidlo: Ford Focus Duratorq Turbo Diesel Common Rail Injection 1.6L 2005 ( 2003.25 MY ), VIN: WF0*********71555
(OK) [22:27:36.659] Nalezena jednotka: PCM - Řídící jednotka motoru
(OK) [22:27:36.935] Nalezena jednotka: FACM - Řídící jednotka aditivace paliva
(OK) [22:27:37.267] Nalezena jednotka: ABS - Antiblokovací brzdový systém
(OK) [22:27:37.501] Nalezena jednotka: EPS - Elektronicky ovládaný posilovač řízení
(OK) [22:27:37.898] Nalezena jednotka: IC - Přístrojová deska
(WARN) [22:27:37.978] DTC v IC: U1900-20
děkuji
Ex: Escort 1.6 16V r.v.98
Ex: Mondeo 1.8 16V r.v. 94
Ex: Focus 1.6 16V r.v. 99
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 01
Ex: Omega 2.6 V6 r.v. 01
Ex: Focus 1.8 TDCi r.v. 03
Je: Focus 1.6 TDCi r.v 05
Ex: Stilo 1.6 16V + LPG r.v. 03
Je: Focus 2.0 TDCi r.v. 12

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host