Je to v poho. Všechny čtyři byly v háji. Po výměně start jak v létělopatalo píše:Do pr....! Dneska u nás 3 pod nulou a nenastartoval jsem vůbec. Takhle mě auto zklamalo poprvé(1,8di). Jěště, že mám u baráku traktory, tak jsem mu musel trochu pomoct. Doufám, že to jsou jenom žhaviče. Startoval jsem vždy bez problému
Začíná ranní chlad
- lopatalo
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Vcera se mi podarilo ve snehu u chalupy vymenit zhavici svicky. Original byly BERU, dal jsem tam FEBI 19447 (nemecka vyroba Bilstein Group). Nejhure sla 2. zprava pri pohledu proti ridici. Jdou nad ni tlakove trubicky. Pred odsroubovanim jsem pouzil sprej na uvolneni zarezlych sroubu. Kdo si je bude menit sam, tak pozor pri utahovani kontaktnich praporku na kabliku. Dotahujte opravdu zlehka, myslim, ze je moment predepsan jen 4 Nm (svicka 15 Nm), pri dotahnuti, zacina sroubeni M4 pruzit, at ho vevnitr neutrhnete. Take je dost obtizne nasadit na ne maticky M4, je tam opravdu dost malo mista.
Vcera jem poprve videl na kontrolce zhaveni za nekolik vterin po roznuti pokles napeti pri sepnuti rele zhaveni. Celou minulou zimu jsem odjezdil bez zhavicu.
Vcera jem poprve videl na kontrolce zhaveni za nekolik vterin po roznuti pokles napeti pri sepnuti rele zhaveni. Celou minulou zimu jsem odjezdil bez zhavicu.

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Ja jsem taky nedavno videl pohasnuti kontrolek poprvepelen píše:Vcera se mi podarilo ve snehu u chalupy vymenit zhavici svicky. Original byly BERU, dal jsem tam FEBI 19447 (nemecka vyroba Bilstein Group). Nejhure sla 2. zprava pri pohledu proti ridici. Jdou nad ni tlakove trubicky. Pred odsroubovanim jsem pouzil sprej na uvolneni zarezlych sroubu. Kdo si je bude menit sam, tak pozor pri utahovani kontaktnich praporku na kabliku. Dotahujte opravdu zlehka, myslim, ze je moment predepsan jen 4 Nm (svicka 15 Nm), pri dotahnuti, zacina sroubeni M4 pruzit, at ho vevnitr neutrhnete. Take je dost obtizne nasadit na ne maticky M4, je tam opravdu dost malo mista.
Vcera jem poprve videl na kontrolce zhaveni za nekolik vterin po roznuti pokles napeti pri sepnuti rele zhaveni. Celou minulou zimu jsem odjezdil bez zhavicu.


- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
Žhavící svíčky
Jaká to byla značka?Obake píše:svíčky už jsem koupil v autorizovaném servisu297 CZK
za kus
ale jestli to pomůže tak to za to stojí
Dnes jak ráno mrzlo tak naskočil až napošestý
sere mě
taková mašina a nechá se takhle přemlouvat
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- Tad
- Zkušený
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: 3D u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- elounek
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti