ráno musím startovat na dvakrát
- Hanss
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
ráno musím startovat na dvakrát
Zdravím Vás všechny!
Už mě, mám 1,8tdci/2004, to leze na mozek. Každé ráno otočím klíčkem, nechám nažhavit a otočím.... Motor se protočí a zhasne (at je zima nebo léto). Zkusím to znova a bez problémů naskočí!
V průběhu dne, i dyž motor uplně vychladne, vždy naskočí na poprvé!
Mám nové svíčky, nový startér... Pořád to samé! Nevím co stím!
Předem díky za rady!
Honza
Už mě, mám 1,8tdci/2004, to leze na mozek. Každé ráno otočím klíčkem, nechám nažhavit a otočím.... Motor se protočí a zhasne (at je zima nebo léto). Zkusím to znova a bez problémů naskočí!
V průběhu dne, i dyž motor uplně vychladne, vždy naskočí na poprvé!
Mám nové svíčky, nový startér... Pořád to samé! Nevím co stím!
Předem díky za rady!
Honza
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: ráno musím startovat na dvakrát
Zkus se podívat zde, jestli něco nenajdeš : http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 03#p453503
nebo tady: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41#p434141
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 91#p441591
nebo tady: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41#p434141
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 91#p441591
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- Hanss
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: ráno musím startovat na dvakrát
Díky moc za odkazy.... Je to hrozně vyčerpávající čtení, které vůbec nic nepoví.....
Můj problém je ten, že ráno musím otáčet klíčkem 2x nechápu proč! Když na druhý pokus naskočí tak je vše OK!
Jak dlouho v sekundách vám trvá žhavení? Mě asi 2-3s... nebo nemůže to být palivovým čerpadle, které na poprvé málo natlakuje naftu?
Ještě bych měl říci, že vstřiky mám na podzim měněný všechny čtyři (asi 4000km)...
Díky
Můj problém je ten, že ráno musím otáčet klíčkem 2x nechápu proč! Když na druhý pokus naskočí tak je vše OK!
Jak dlouho v sekundách vám trvá žhavení? Mě asi 2-3s... nebo nemůže to být palivovým čerpadle, které na poprvé málo natlakuje naftu?
Ještě bych měl říci, že vstřiky mám na podzim měněný všechny čtyři (asi 4000km)...
Díky
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: ráno musím startovat na dvakrát
2-3 s je málo. Tak dlouho možná svítí kontrolka na palubce, ale motor žhaví dýl. Jestli startuješ, když jsi v autě sám, dej hlavu k volantu a dívej se na počítadlo km na palubce. Tak 4-5 s po zhasnutí kontrolky by mělo slyšitelně cvaknout vpředu relé a třeba mně se ještě trochu jasněji rozsvítí podsvětlení počítadla km. Teprve v tomto okamžiku je vypnuté žhavení a hned po cvaknutí otoč klíčkem a chvíli ho drž. Možná žhavíš krátce a až druhé žhavení je dostatečné. Při mrazech běžně žhavím 2x normálně (po prvním cvaknutí relé klíček vrátím o polohu zpět, ihned nažhavím znova a teprve pak startuju). A starty v pohodě.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
- Hanss
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: ráno musím startovat na dvakrát
Teda díky, paráda! Hned zítra ráno to zkusím!
Doposud jsem měl jennom benzíňáky a žhavení mi bylo cizí
Prováděl jsem to takhle.
Počkal jsem, až kontrolka zhasne a hned potom jsem točil (víš jak aby to zase nevychladlo
) je to moje neznalost.
Ještě jednou díky!
Doposud jsem měl jennom benzíňáky a žhavení mi bylo cizí

Prováděl jsem to takhle.
Počkal jsem, až kontrolka zhasne a hned potom jsem točil (víš jak aby to zase nevychladlo

Ještě jednou díky!
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: ráno musím startovat na dvakrát
No nevím jak TDCI, ale mě loni startovalo auto se všemi vadnými svíčkami na delší (4s?) točení na poprvé (-10st°C)... A teď hned. prostě nevím, co je to žhavit dvakrát.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Milano
- Nováček
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: ráno musím startovat na dvakrát
tdci v mrazu bez žhavení nastartuje těžko, i když v diesel servisech tvrdí, že by mělo, ale skutek utek...ale s dobrejma žhav. svíčkama já problém nemám vůbec žádnej (220t. a kromě žhavičů vše origo)
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
- Junior
- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: ráno musím startovat na dvakrát
Tak jak to dopadlo? Horší vstřiky, zasviněný startér a to všechno může přispět k tomu, že i když někdo chydá s chcíplými žhaviči, jiný nemusí. Pomohlo to?
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host