ráno musím startovat na dvakrát

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanss
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18

ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od Hanss » 17.03.2010 11:27

Zdravím Vás všechny!
Už mě, mám 1,8tdci/2004, to leze na mozek. Každé ráno otočím klíčkem, nechám nažhavit a otočím.... Motor se protočí a zhasne (at je zima nebo léto). Zkusím to znova a bez problémů naskočí!
V průběhu dne, i dyž motor uplně vychladne, vždy naskočí na poprvé!
Mám nové svíčky, nový startér... Pořád to samé! Nevím co stím!

Předem díky za rady!
Honza

Uživatelský avatar
petersbond
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2880
Registrován: 27.02.2008 17:50
Bydliště: kousek od Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od petersbond » 17.03.2010 12:37

byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015

Uživatelský avatar
Hanss
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od Hanss » 17.03.2010 13:22

Díky moc za odkazy.... Je to hrozně vyčerpávající čtení, které vůbec nic nepoví.....

Můj problém je ten, že ráno musím otáčet klíčkem 2x nechápu proč! Když na druhý pokus naskočí tak je vše OK!
Jak dlouho v sekundách vám trvá žhavení? Mě asi 2-3s... nebo nemůže to být palivovým čerpadle, které na poprvé málo natlakuje naftu?
Ještě bych měl říci, že vstřiky mám na podzim měněný všechny čtyři (asi 4000km)...

Díky

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od Vewehr » 17.03.2010 14:19

2-3 s je málo. Tak dlouho možná svítí kontrolka na palubce, ale motor žhaví dýl. Jestli startuješ, když jsi v autě sám, dej hlavu k volantu a dívej se na počítadlo km na palubce. Tak 4-5 s po zhasnutí kontrolky by mělo slyšitelně cvaknout vpředu relé a třeba mně se ještě trochu jasněji rozsvítí podsvětlení počítadla km. Teprve v tomto okamžiku je vypnuté žhavení a hned po cvaknutí otoč klíčkem a chvíli ho drž. Možná žhavíš krátce a až druhé žhavení je dostatečné. Při mrazech běžně žhavím 2x normálně (po prvním cvaknutí relé klíček vrátím o polohu zpět, ihned nažhavím znova a teprve pak startuju). A starty v pohodě.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Uživatelský avatar
Hanss
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od Hanss » 18.03.2010 07:26

Teda díky, paráda! Hned zítra ráno to zkusím!
Doposud jsem měl jennom benzíňáky a žhavení mi bylo cizí :-)
Prováděl jsem to takhle.
Počkal jsem, až kontrolka zhasne a hned potom jsem točil (víš jak aby to zase nevychladlo :-)) je to moje neznalost.
Ještě jednou díky!

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od hihi » 18.03.2010 23:43

No nevím jak TDCI, ale mě loni startovalo auto se všemi vadnými svíčkami na delší (4s?) točení na poprvé (-10st°C)... A teď hned. prostě nevím, co je to žhavit dvakrát.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
Milano
Nováček
Nováček
Příspěvky: 166
Registrován: 01.01.2009 13:19
Bydliště: 2J9

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od Milano » 20.03.2010 19:49

tdci v mrazu bez žhavení nastartuje těžko, i když v diesel servisech tvrdí, že by mělo, ale skutek utek...ale s dobrejma žhav. svíčkama já problém nemám vůbec žádnej (220t. a kromě žhavičů vše origo)
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'

Vewehr
Junior
Junior
Příspěvky: 423
Registrován: 27.04.2008 17:17
Bydliště: Hradec Králové

Re: ráno musím startovat na dvakrát

Příspěvek od Vewehr » 23.03.2010 23:38

Tak jak to dopadlo? Horší vstřiky, zasviněný startér a to všechno může přispět k tomu, že i když někdo chydá s chcíplými žhaviči, jiný nemusí. Pomohlo to?
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti