EGR ventil 2.0 TDCi
- pepa.marecek
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05.09.2009 17:31
- Bydliště: Třebenice,severni čechy
EGR ventil 2.0 TDCi
Ahoj.Nemate někdo podrobny navod a fotky z demontaže EGR ventilu na motoru Forda Focus C-Maxe 2.0 TDCi 100kW r.v.2005? Chtěl bych ho vyndat a vyčistit. V posledni době se projevuje prodleva v zátahu motoru na výšší kvalty (5,6). Vždycky kolem dvou tisíc otáček to krátce přestalo táhnout.Vyfuk mi nekouři.Pročital jsem hodně članku na toto tema a nenašel jsem navod. Diky Pepino.
Naposledy upravil(a) pepa.marecek dne 02.07.2011 08:21, celkem upraveno 1 x.
Ford C-MAX 2.0 TDCi ,Ghia ,2005
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19258
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
mam jen nakres jestli to staci
musi se sundat sterace s ty plasty co jsou pod oknem a je zezadu motoru .
musi se sundat sterace s ty plasty co jsou pod oknem a je zezadu motoru .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pepa.marecek
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05.09.2009 17:31
- Bydliště: Třebenice,severni čechy
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 14.04.2011 08:10
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Mrkni sem, je to stejný motor v jiné káře. http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=43&t=287 Snad se autor nebude zlobit. 

Focus C-Max 2.0 TDCi, 2005
- pepa.marecek
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05.09.2009 17:31
- Bydliště: Třebenice,severni čechy
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Diky,slušnej fotonavod.Koupim čistič na motory a hura na to 

Ford C-MAX 2.0 TDCi ,Ghia ,2005
- fofo 2
- Nováček
- Příspěvky: 61
- Registrován: 08.03.2011 07:17
- Bydliště: petrovice
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
daj vedieť ako to dopadlo.
- pepa.marecek
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05.09.2009 17:31
- Bydliště: Třebenice,severni čechy
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Zkoušel jsem pořadně protahnout motor (vytočeni do 3-4000 otaček)a problem zmizel, ale stejně to pro jistotu vyčistim 

Ford C-MAX 2.0 TDCi ,Ghia ,2005
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Presne tak, nie je nic horsie, ked sa do vyfuku v dosledku jazdy na spotrebu nastahuju pavuci a ina haved. Z casu na cas to treba fakt poriadne prehnat v style co to da (bacha na polisov) a par km pri rozbehoch tocit az na obmedzovac. Cely vyfuk sa vypali a prefukne, auto potom ide lepsie. Teraz som jazdil cca 600 km na spotrebu a uz bolo citit, ze to autu nerobi dobre. Tak som ho na prazdnej dialnici trochu prehnal a je to opat OK.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pepa.marecek
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05.09.2009 17:31
- Bydliště: Třebenice,severni čechy
- Lukynho
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 11.06.2009 20:32
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
Dobře a je to lepší ?
zlepšilo se něco nebo ne?
dej vědět taky bych ho radši vyčistil.
zlepšilo se něco nebo ne?
dej vědět taky bych ho radši vyčistil.
Ford Focus II SPORT 2.0 TDCi combi. 12/06
- pepa.marecek
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 05.09.2009 17:31
- Bydliště: Třebenice,severni čechy
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 23.10.2010 19:16
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01.02.2012 20:01
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
zdravím sem tu úplně novej a mám zájem koupit c maxe 2.0tdci 2008 je fakt dobrej nebo má své mouchy mám radší jít do 1.8 tdci
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
C-Max 2008 s velkou pravdepodobnostou bude mat DPF. Pre pokojny spanok by som sa mu vyhol a bral radsej 1.8TDCI - stary, ale poctivy a rokmi overeny motor s asi najmenej problemami.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 01.02.2012 20:01
Re: EGR ventil 2.0 TDCi
jo pdf bude mít to si nechám vyříznout a vyklepat úprava na pc.a bude klid jak promě tak pro turbo celkově pro motor se hodně uleví ..já nějak těm 1.8 nějak nevěřím ikdyž fakt ještě nevím ..2.0 má šestikvalt to mě láká ...taky sem se dočetl že na údržbu budu potřebovat více jak 5litrů oleje to je dost nepraktický když prodávaj 5litrové kanystry ...... 1.6 sem uplně zavrhl po přečtení tohodle fora ohledně turba a mazání




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti