1,6TDCI - podfouknuty vstrik
-
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Když jsem přečetl tohle celé vlákno tak chápu dobře že když kolem vstřiků mám krásně sucho a žádné saze tak je vše v pořádku?
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ano. A z casu na cas to kontroluj. Ked to nahodou zacne podfukovat a podchytis to hned, nie je problem s demontazou vstrekovaca z hlavy. Ked sa to zanedba, je to potom poriadna fuska.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tak jako doufám že to mám celkem podchycené protože kamarád je majitelem Penta-Servis Bosch což znamená čiětění ultrazvukem a repas vysokotlakých čerpadel a vstřiků.
Akorád ted tam povezu vysokotlaké čerpadlo a vstřiky od druhého auto a to je Fiat Grande Punto
A to protože se mě roztrhl rozvodový řetěz ale naštěstí se to stalo na volnoběh tak se motor zastavil na prvním válci ( čtyři zlomené vahadla jinak vše OK) taže zas tak hrozné to nebylo ale ko..t servisák měl vydělané vstřiky a dal je tam takovým stylem že 2 prosakují jak svina a ještě to jede na tři válce údajně tak když budou ty vstřiky venku tak je necham vyčistit aj s vysokotlakým čerpadlem a doufám že bude na nějakou dobu vystaráno
Akorád ted tam povezu vysokotlaké čerpadlo a vstřiky od druhého auto a to je Fiat Grande Punto

A to protože se mě roztrhl rozvodový řetěz ale naštěstí se to stalo na volnoběh tak se motor zastavil na prvním válci ( čtyři zlomené vahadla jinak vše OK) taže zas tak hrozné to nebylo ale ko..t servisák měl vydělané vstřiky a dal je tam takovým stylem že 2 prosakují jak svina a ještě to jede na tři válce údajně tak když budou ty vstřiky venku tak je necham vyčistit aj s vysokotlakým čerpadlem a doufám že bude na nějakou dobu vystaráno

Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
to ja som kvoli kontrolovaniu zhodil plastovy kryt motora a mam ho odlozeny v garazi ... niekedy prilisne citanie tohto fora vedie k hladanu problemov aj tam kde nie su 

Naposledy upravil(a) wilder01 dne 24.12.2011 21:59, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
@wilder01 Musím souhlasit, ale nejednou jsem si tím málem zavařil, ale jsem rád, že tohle forum je. Kolikrát tady toho víc zjistíš, a někteří štamgasti tady toho ví víc, než AO. 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Tak už mám najeto 2 000km po výměně podložek pod vstřikem a vše OK, všude naprosté sucho a žádný smrad. 

Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 20.04.2010 00:19
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
No ja som take stastie nemal:(. Kupil som taku medennu podlozku,plastove voditko a ten semerink,vsetko sme to vycistili a zalozili spat.Nemali sme momentovy kluc,tak mi to dotiahol rukou sef jedneho domaceho servisu ,od oka.Auto pri strtovani trocha dlhsie krutilo,ale potom bez problemov chytilo.Po par kilometroch som uz videl ,na tom drziaku ,co drzi vstrek,ze je uz nejake mokre,a po prejdeny 500km som mal opat,mlaky ,okolo vstreku.Problemove su len dva vtstreky(od prevodovky).Rozmyslal som ci by to nemohlo ist od sacieho potrubia,ale nie som si isty:(.Neviete dakto v com moze byt problem?
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Musíš zjistit odkud to jde, jedny z možností jsou:podfouknutý vstřik, přepadová hadička včetně umělých trubiček na které je nasazena, přívod nafty do vstřiku. Přečti si celou diskusi, někdo to zkoušel i jarovou vodou.miro fox píše:No ja som take stastie nemal:(. Kupil som taku medennu podlozku,plastove voditko a ten semerink,vsetko sme to vycistili a zalozili spat.Nemali sme momentovy kluc,tak mi to dotiahol rukou sef jedneho domaceho servisu ,od oka.Auto pri strtovani trocha dlhsie krutilo,ale potom bez problemov chytilo.Po par kilometroch som uz videl ,na tom drziaku ,co drzi vstrek,ze je uz nejake mokre,a po prejdeny 500km som mal opat,mlaky ,okolo vstreku.Problemove su len dva vtstreky(od prevodovky).Rozmyslal som ci by to nemohlo ist od sacieho potrubia,ale nie som si isty:(.Neviete dakto v com moze byt problem?
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 20.04.2010 00:19
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
No pozeral,cez ten prepad to asi nebude lebo okolo nich je sucho ,vid foto.Tak som to este raz som to vycistil a po predjedi 60 km,uz na jednom bola mlacka ten druhy mal tak oroseny drziak vstreku,oznaceny kruzkom.Nie len zhora ale aj zboku..
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Ta pravá matice je nějaká mokrá, z tohodle se těžko něco pozná, každopádně to černý je už napečená nafta, měl bys to co nejdřív najít, protože jak jistě víš tak pak ten vstřik jde špatně vyndat.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
miro fox: Být tebou, vyndám vstřiky, všechny, pořádně všechno očistím, ať se blejská jak psí kule, a všechno dát zase zpátky. Když vidím tu černotu nebudou na tom ostatní vstřiky asi moc dobře. Tu pravou matici na vstřiku máš od trubky mokrou, takže buď jste ji málo dotáhli nebo je poničenej konus a bude to na novou trubku.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 20.04.2010 00:19
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Konecne sa mi to podarilo,vycisti a vysledok je taky ,ze ten bordel ide z tych vsrekovacov.Vsade okolo sania a toho krytu kade sa nalieva olej je sucho,tak musia ist vstreky este raz von:(.
Trocha prepusta aj ta privodna trubka k tomu jednemu vsrekovacu(skusal som ju aj dotahovat).Myslim ze to nebude az taky problem,horsie je to ztymi vstrekmi,rozmyslam, ze to pojdem dat do origo servisu.Najblizsie tom mam do Popradu.Necha sa oni stym pobavia.Dufam ze su tam schopny mechanici,lebo som uz pocul vela historiek okolo autorizovanych servisoch.Nahodou neviete co moze stat ta nova privodna trubka k vstreku?
Trocha prepusta aj ta privodna trubka k tomu jednemu vsrekovacu(skusal som ju aj dotahovat).Myslim ze to nebude az taky problem,horsie je to ztymi vstrekmi,rozmyslam, ze to pojdem dat do origo servisu.Najblizsie tom mam do Popradu.Necha sa oni stym pobavia.Dufam ze su tam schopny mechanici,lebo som uz pocul vela historiek okolo autorizovanych servisoch.Nahodou neviete co moze stat ta nova privodna trubka k vstreku?
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008
- Koficek
- Nováček
- Příspěvky: 123
- Registrován: 29.03.2012 13:32
- Bydliště: Chotěboř
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

U prvního zleva mám lehce tmavé vlhko

Kupoval jsem to s kilometrovými 60 000km a s dovětkem ve smlouvě, že mám záruku rok na skrté vady (taková moje pojistka-prodávající v servisu souhlasil).
Takže říkáte, že na něj mám bafnout ve stylu: Zjistli jsem, že mám nejspíš "podfouknutý vstřik".
Jo? Otázka bude, jak se k tomu postaví

Použiju 1.fotku z tohoto vlákna z druhé strany - přibližně tak na tom 1.střiku jsem. Možná trošku méně...
Se z toho pos..u, před dvouma měsíci jsem to pořídil, s doměnkou, že budu mít chvíli klid a hned tohle...chjo

Za radu děkuju
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Zabozrutia PJD. Co najrychlejsie to pories, pretoze ak to zanedbas, bude kua fuska dostat podfuknuty vstrek z hlavy. Okrem toho si zadelas aj na predcasnu vymenu turba.
Takze bacha na vec.
K tej reklamacii - nie je to skryta zavada. Ani nahodou. Je to prejav bezneho opotrebovania. Si si isty s tymi kilometrami ? Bezne vstreky zacnu podfukovat po 120 - 150k km. 60k je nejako priskoro... Inak gratulujem predavajucemu - zbavil sa toho vraku vcas. Presne to iste som urobil aj ja so svojim 2.0TDCI. Emocie z vykonu a zrychlenia sli bokom a auto putovalo najkratsou cestou do vykupu hned, ako mi mechanik potvrdil poskodeny dvojhmotovy zotrvacnik. Aby som bol korektny napisem, ze to moje auto malo 170k km.
Takze bacha na vec.
K tej reklamacii - nie je to skryta zavada. Ani nahodou. Je to prejav bezneho opotrebovania. Si si isty s tymi kilometrami ? Bezne vstreky zacnu podfukovat po 120 - 150k km. 60k je nejako priskoro... Inak gratulujem predavajucemu - zbavil sa toho vraku vcas. Presne to iste som urobil aj ja so svojim 2.0TDCI. Emocie z vykonu a zrychlenia sli bokom a auto putovalo najkratsou cestou do vykupu hned, ako mi mechanik potvrdil poskodeny dvojhmotovy zotrvacnik. Aby som bol korektny napisem, ze to moje auto malo 170k km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 20.01.2012 11:07
Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik
Predat, ale komu. Niekomu kto sa autam velmi nerozumie, a zaregistruje sa na tejto stranke a bude hladat pomoc a ty mu zase poradis aby sa auta zbavil? Pri problemoch s najazdom nad 170tk radis kazdemu aby auto predal. Tato tvoja rada je uplne nanic. Vytvaras svojimi radami len zacarovany kruh. Odporucam Ti a tebe podobnym pozrite si relaciu Obchodnici s autami, ktoru vysielaju na Discovery Chanel kazdy den o 18hod. Je mozne si to pozriet aj prostrednictvom internetu na You Tube. A odporucam sa zamysiet nad filozofiou kupy a predaja auta.V12 píše:Zabozrutia PJD. Co najrychlejsie to pories, pretoze ak to zanedbas, bude kua fuska dostat podfuknuty vstrek z hlavy. Okrem toho si zadelas aj na predcasnu vymenu turba.
Takze bacha na vec.
K tej reklamacii - nie je to skryta zavada. Ani nahodou. Je to prejav bezneho opotrebovania. Si si isty s tymi kilometrami ? Bezne vstreky zacnu podfukovat po 120 - 150k km. 60k je nejako priskoro... Inak gratulujem predavajucemu - zbavil sa toho vraku vcas. Presne to iste som urobil aj ja so svojim 2.0TDCI. Emocie z vykonu a zrychlenia sli bokom a auto putovalo najkratsou cestou do vykupu hned, ako mi mechanik potvrdil poskodeny dvojhmotovy zotrvacnik. Aby som bol korektny napisem, ze to moje auto malo 170k km.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti