1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Odpovědět
Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Bastr » 24.12.2011 11:52

Když jsem přečetl tohle celé vlákno tak chápu dobře že když kolem vstřiků mám krásně sucho a žádné saze tak je vše v pořádku?
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od V12 » 24.12.2011 11:58

Ano. A z casu na cas to kontroluj. Ked to nahodou zacne podfukovat a podchytis to hned, nie je problem s demontazou vstrekovaca z hlavy. Ked sa to zanedba, je to potom poriadna fuska.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Bastr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 77
Registrován: 30.07.2011 12:32

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Bastr » 24.12.2011 12:10

Tak jako doufám že to mám celkem podchycené protože kamarád je majitelem Penta-Servis Bosch což znamená čiětění ultrazvukem a repas vysokotlakých čerpadel a vstřiků.
Akorád ted tam povezu vysokotlaké čerpadlo a vstřiky od druhého auto a to je Fiat Grande Punto :)
A to protože se mě roztrhl rozvodový řetěz ale naštěstí se to stalo na volnoběh tak se motor zastavil na prvním válci ( čtyři zlomené vahadla jinak vše OK) taže zas tak hrozné to nebylo ale ko..t servisák měl vydělané vstřiky a dal je tam takovým stylem že 2 prosakují jak svina a ještě to jede na tři válce údajně tak když budou ty vstřiky venku tak je necham vyčistit aj s vysokotlakým čerpadlem a doufám že bude na nějakou dobu vystaráno :)
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od wilder01 » 24.12.2011 13:38

to ja som kvoli kontrolovaniu zhodil plastovy kryt motora a mam ho odlozeny v garazi ... niekedy prilisne citanie tohto fora vedie k hladanu problemov aj tam kde nie su :)
Naposledy upravil(a) wilder01 dne 24.12.2011 21:59, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 24.12.2011 14:50

@wilder01 Musím souhlasit, ale nejednou jsem si tím málem zavařil, ale jsem rád, že tohle forum je. Kolikrát tady toho víc zjistíš, a někteří štamgasti tady toho ví víc, než AO. :palec_nahoru:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 29.12.2011 11:51

Tak už mám najeto 2 000km po výměně podložek pod vstřikem a vše OK, všude naprosté sucho a žádný smrad. :Dancer:
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

miro fox
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.04.2010 00:19

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od miro fox » 11.01.2012 23:02

No ja som take stastie nemal:(. Kupil som taku medennu podlozku,plastove voditko a ten semerink,vsetko sme to vycistili a zalozili spat.Nemali sme momentovy kluc,tak mi to dotiahol rukou sef jedneho domaceho servisu ,od oka.Auto pri strtovani trocha dlhsie krutilo,ale potom bez problemov chytilo.Po par kilometroch som uz videl ,na tom drziaku ,co drzi vstrek,ze je uz nejake mokre,a po prejdeny 500km som mal opat,mlaky ,okolo vstreku.Problemove su len dva vtstreky(od prevodovky).Rozmyslal som ci by to nemohlo ist od sacieho potrubia,ale nie som si isty:(.Neviete dakto v com moze byt problem?
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 12.01.2012 09:09

miro fox píše:No ja som take stastie nemal:(. Kupil som taku medennu podlozku,plastove voditko a ten semerink,vsetko sme to vycistili a zalozili spat.Nemali sme momentovy kluc,tak mi to dotiahol rukou sef jedneho domaceho servisu ,od oka.Auto pri strtovani trocha dlhsie krutilo,ale potom bez problemov chytilo.Po par kilometroch som uz videl ,na tom drziaku ,co drzi vstrek,ze je uz nejake mokre,a po prejdeny 500km som mal opat,mlaky ,okolo vstreku.Problemove su len dva vtstreky(od prevodovky).Rozmyslal som ci by to nemohlo ist od sacieho potrubia,ale nie som si isty:(.Neviete dakto v com moze byt problem?
Musíš zjistit odkud to jde, jedny z možností jsou:podfouknutý vstřik, přepadová hadička včetně umělých trubiček na které je nasazena, přívod nafty do vstřiku. Přečti si celou diskusi, někdo to zkoušel i jarovou vodou.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

miro fox
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.04.2010 00:19

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od miro fox » 13.01.2012 17:53

No pozeral,cez ten prepad to asi nebude lebo okolo nich je sucho ,vid foto.Tak som to este raz som to vycistil a po predjedi 60 km,uz na jednom bola mlacka ten druhy mal tak oroseny drziak vstreku,oznaceny kruzkom.Nie len zhora ale aj zboku..
Přílohy
druhy vstrek.jpg
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od pepé » 13.01.2012 19:00

Ta pravá matice je nějaká mokrá, z tohodle se těžko něco pozná, každopádně to černý je už napečená nafta, měl bys to co nejdřív najít, protože jak jistě víš tak pak ten vstřik jde špatně vyndat.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od lucky.jack » 13.01.2012 20:33

miro fox: Být tebou, vyndám vstřiky, všechny, pořádně všechno očistím, ať se blejská jak psí kule, a všechno dát zase zpátky. Když vidím tu černotu nebudou na tom ostatní vstřiky asi moc dobře. Tu pravou matici na vstřiku máš od trubky mokrou, takže buď jste ji málo dotáhli nebo je poničenej konus a bude to na novou trubku.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

miro fox
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20.04.2010 00:19

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od miro fox » 29.01.2012 17:56

Konecne sa mi to podarilo,vycisti a vysledok je taky ,ze ten bordel ide z tych vsrekovacov.Vsade okolo sania a toho krytu kade sa nalieva olej je sucho,tak musia ist vstreky este raz von:(.
Trocha prepusta aj ta privodna trubka k tomu jednemu vsrekovacu(skusal som ju aj dotahovat).Myslim ze to nebude az taky problem,horsie je to ztymi vstrekmi,rozmyslam, ze to pojdem dat do origo servisu.Najblizsie tom mam do Popradu.Necha sa oni stym pobavia.Dufam ze su tam schopny mechanici,lebo som uz pocul vela historiek okolo autorizovanych servisoch.Nahodou neviete co moze stat ta nova privodna trubka k vstreku?
Bol: FF 2005 1,6 TDci 80KW ,Teraz Ford Focus II FL 1.8 Flexi Fuel 2008

Uživatelský avatar
Koficek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 123
Registrován: 29.03.2012 13:32
Bydliště: Chotěboř

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od Koficek » 09.05.2012 00:24

:gott: tak když to tady tak čtu, tak se řadím mezi vás taky...
U prvního zleva mám lehce tmavé vlhko :evil:
Kupoval jsem to s kilometrovými 60 000km a s dovětkem ve smlouvě, že mám záruku rok na skrté vady (taková moje pojistka-prodávající v servisu souhlasil).
Takže říkáte, že na něj mám bafnout ve stylu: Zjistli jsem, že mám nejspíš "podfouknutý vstřik".
Jo? Otázka bude, jak se k tomu postaví :?
Použiju 1.fotku z tohoto vlákna z druhé strany - přibližně tak na tom 1.střiku jsem. Možná trošku méně...
Se z toho pos..u, před dvouma měsíci jsem to pořídil, s doměnkou, že budu mít chvíli klid a hned tohle...chjo :bebng:

Za radu děkuju
Kofíček - Ford Focus 1,6 TDCi 66kw, kombi r.v. 2008 po Faceliftu, Bílá Frozen

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od V12 » 09.05.2012 12:10

Zabozrutia PJD. Co najrychlejsie to pories, pretoze ak to zanedbas, bude kua fuska dostat podfuknuty vstrek z hlavy. Okrem toho si zadelas aj na predcasnu vymenu turba.
Takze bacha na vec.

K tej reklamacii - nie je to skryta zavada. Ani nahodou. Je to prejav bezneho opotrebovania. Si si isty s tymi kilometrami ? Bezne vstreky zacnu podfukovat po 120 - 150k km. 60k je nejako priskoro... Inak gratulujem predavajucemu - zbavil sa toho vraku vcas. Presne to iste som urobil aj ja so svojim 2.0TDCI. Emocie z vykonu a zrychlenia sli bokom a auto putovalo najkratsou cestou do vykupu hned, ako mi mechanik potvrdil poskodeny dvojhmotovy zotrvacnik. Aby som bol korektny napisem, ze to moje auto malo 170k km.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

suflikant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 20.01.2012 11:07

Re: 1,6TDCI - podfouknuty vstrik

Příspěvek od suflikant » 09.05.2012 13:22

V12 píše:Zabozrutia PJD. Co najrychlejsie to pories, pretoze ak to zanedbas, bude kua fuska dostat podfuknuty vstrek z hlavy. Okrem toho si zadelas aj na predcasnu vymenu turba.
Takze bacha na vec.

K tej reklamacii - nie je to skryta zavada. Ani nahodou. Je to prejav bezneho opotrebovania. Si si isty s tymi kilometrami ? Bezne vstreky zacnu podfukovat po 120 - 150k km. 60k je nejako priskoro... Inak gratulujem predavajucemu - zbavil sa toho vraku vcas. Presne to iste som urobil aj ja so svojim 2.0TDCI. Emocie z vykonu a zrychlenia sli bokom a auto putovalo najkratsou cestou do vykupu hned, ako mi mechanik potvrdil poskodeny dvojhmotovy zotrvacnik. Aby som bol korektny napisem, ze to moje auto malo 170k km.
Predat, ale komu. Niekomu kto sa autam velmi nerozumie, a zaregistruje sa na tejto stranke a bude hladat pomoc a ty mu zase poradis aby sa auta zbavil? Pri problemoch s najazdom nad 170tk radis kazdemu aby auto predal. Tato tvoja rada je uplne nanic. Vytvaras svojimi radami len zacarovany kruh. Odporucam Ti a tebe podobnym pozrite si relaciu Obchodnici s autami, ktoru vysielaju na Discovery Chanel kazdy den o 18hod. Je mozne si to pozriet aj prostrednictvom internetu na You Tube. A odporucam sa zamysiet nad filozofiou kupy a predaja auta.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti