Srovnání kvality vstriku

Uživatelský avatar
krocanecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 11.04.2012 06:33
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od krocanecek » 11.07.2012 07:21

Zdarec klubáci
prosim Vás chtěl bych vědět vaše zkušenosti nebo rady.
Jedná se o to, že budu muset měnit vstřiky na svojem focusu, ale rozhoduju se mezi novýma nebo repasí?? Akorát se bojim u repasí o jejich životnost.
Jaký je Váš názor na nové vs. repas ???
Mam se bát repase ?
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od V12 » 11.07.2012 08:08

Na roznych (aj ne-Ford) forach sa da docitat, ze repas vstrekovacov je dobry vtedy, ak chces za maly peniaz uviest auto do dobre predajneho stavu. Z SK FordClubu viem, ze chalan repasoval vstreky na Mondeu a vydrzalo to cca 10k km a znova zacali robit problemy. Radsej sa auta zbavil...
Idealnejsie je kupit vstrekovace z buracky. Ale takej, ktora ma zaruceny maly nabeh. Mne sa to osvedcilo. Za 330 EUR sada vstrekovacov, ktora vyriesila dost vela. Pred vymenou mal tesne po starte motor nepravidelny chod uz pri 4 stupnoch nad nulou, pri nule uz chrochtal statocne. Po vymene sa chrochtanie a trhanie presunulo pod -10. Cize vstreky sa osvedcili, pricinu chrochtania bolo treba hladat inde, podla viacerych priznakov a mieneni mechanikov v ohnutych ojniciach, co je stara bolacka preFL motorov 2.0TDCI. Novsie motory maju uz ojnice ine, co potvrdzuje tuto teoriu...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO


Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od stand » 11.07.2012 09:54

S chipem 60tisíc a po poškození ojnic ani známka(auto2005), nebude to rokem výroby..

Uživatelský avatar
krocanecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 11.04.2012 06:33
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od krocanecek » 11.07.2012 09:55

no to by mě taky zajimalo jak poznam jaky mam ojnice mam 2005 :)
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF :)

Uživatelský avatar
krocanecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 11.04.2012 06:33
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od krocanecek » 11.07.2012 10:01

no ale nevím jako kde sehnat vstřiky z bouračky která má málo km?
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF :)

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od foki » 11.07.2012 11:13

myslim ze vstriky pro 2,0tdci se nedaji repasovat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od V12 » 11.07.2012 11:33

foki :
Bohuzial mas pravdu. Potvrdili mi to vo viacerych diesel servisoch.

Ad ojnice :
Da sa to zistit podla VIN kodu a katalogu ND (Microcat, Ecat) :
FINIS 1231985 - povodny typ ojnice z povodnych PSA 2.0HDI 80kW, pouzivany do 15.1.2008 v FFII preFL
FINIS 1231985 - v FFII FL do 25.2.2008
FINIS 1686300 - v FFII FL od 25.2.2008, pouziva sa tiez v Mondeach Mk.IV 2.0TDCI 103 kW a v Kuge 2.0TDCI 103 kW
FINIS 1683698 - Kuga 2.0TDCI 122kW

stand :
Nie je vylucene ze ich mas v 100% stave, no myslim, ze keby si rozobral motor, prides k inemu zaveru tak, ako mnoho inych ludi, ked aj po vymene vstrekovacov a zhavicov za nove auta startovali na 3 valce a sialene chrochtali len co teplota poklesla pod nulu. Je to pomaly ale nezvratny proces postihujuci dost vela motorov s nabehom 150 a viac tisic km (zdroj - mechanici PSA). Inak nas hustolez a cardude z SK fora su tragickymi a tym padom vystiznymi prikladmi :(
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od Sobull » 11.07.2012 11:42

Zdroj - naše garáž: 406 80kW, 407 100kW, focus 100kW, podle roku výroby všechny mají "TY" ojnice. Nájezd: hodně přes 200tis, 100tis, 170tis. A nic neslyšet. nebude to taková katastrofa.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006


Uživatelský avatar
krocanecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 11.04.2012 06:33
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od krocanecek » 12.07.2012 07:44

no co jsem se koukal tak někde je dělaji repasovane ale když to tak slyšim tak nove jsou nové :)
no a nevíte nějakou stránku kde by se dali koupit??
Nebo¨přemýšlím to sehnat z bouoračky, ale kde najít bouračku která má rozumnej počet km?
Jo a co jsem se tak koukal tak stejnej motor se montoval ještě do C-max, Galaxy, Kuga, Mondeo IV a S-max. Myslíte si že z nich by ty vstřiky šli do mojeho focuse ?
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od V12 » 12.07.2012 08:40

Mali by pasovat. Treba ale dat pozor, aby mali vsetky styri rovnaku triedu. Continentaly sa totiz nekoduju ako Bosche, do RJ sa iba zada ich trieda. Je to velke cislo 4, 5, alebo 6 na hlave vstrekovaca.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
krocanecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 64
Registrován: 11.04.2012 06:33
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od krocanecek » 12.07.2012 08:56

no a prosim tě kde si shaněl ty ty vstřiky za tech 330 eur ?? ja nevim kde to shanět.
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF :)

Kain444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2011 18:25
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od Kain444 » 12.07.2012 19:56

Mne ponukala jedna firma tu v Prievidzi repas mojich na 1,6 tdci 80kw. Po komplet repase by mali byt vraj ako nove, kedze komplet cele vnutro je prakticky nove. Cena repasu max. 120 Eur/kus. Samozrejme s diagnostikou v cene. Zatial u mna vymena nieje nutna, aj ked su uz asi nacate. Ale asi by som tuto moznost uprednostnil pred kupov jazdenych, ktorych najazd nemam moc ako overit.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Srovnání kvality vstriku

Příspěvek od lucky.jack » 12.07.2012 20:59

Nj ale 1.6 a 2.0 má vstřiky poněkud jiný. Shánět u ověřených zdrojů. To že vrakáč nebo prodejce napíše: z bouračky, najeto pouze 65tkm blablabla; je krásná pohádka, ale dost neověřitelná. Nehledě na to, že taky dost záleží na tom jak se s autem jezdilo. Někdy jsou vstřiky po 100tkm zralý na výměnu.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti