1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
PePe_tdci
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu

Příspěvek od PePe_tdci » 12.07.2007 20:16

Zdá se mi, že když dám u fofíka plyn úplně na podlahu, že jede o něco hůř, než když ho mám tak 1 cm od podlahy..

Co to může být?
Ford Focus 1,8 TDCI, 85kW, 5dv., 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Re: 1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu

Příspěvek od Ahmed » 12.07.2007 20:29

PePe_tdci píše:Zdá se mi, že když dám u fofíka plyn úplně na podlahu, že jede o něco hůř, než když ho mám tak 1 cm od podlahy..

Co to může být?
Zda se ti to nebo to tak je? Zalezi jake mas otacky. Pokud mas 1500 ot. a das plyn na podlahu, tak ti to prd pomuze, protoze motor ti zabere pri slabem seslapnuti a pak uz zadny rozdil neni, dokud nejdou otacky nahoru, ostatne to jsi urcite sam vypozoroval. Pokud das plyn na podlahu, chvili na nem stojis a potom povolis a das jenom 3/4 nebo 1/2, tak je jasne citit, jak auto zatahne jeste vice dopredu, ma to takove mensi zpozdeni.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
PePe_tdci
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PePe_tdci » 12.07.2007 20:40

Jasně že to netýrám v nízkej ot.
Počítám ten plnej +- 3000ot.

Jinak projevuje se to tak, že když jedu dejme tomu o něco víc než 3/4 plynu a pak dám doraz, tak to auto jakoby začne míň táhnout, když povolim, tak je to zase ok..
Ford Focus 1,8 TDCI, 85kW, 5dv., 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 13.07.2007 19:44

PePe_tdci píše:Jasně že to netýrám v nízkej ot.
Počítám ten plnej +- 3000ot.

Jinak projevuje se to tak, že když jedu dejme tomu o něco víc než 3/4 plynu a pak dám doraz, tak to auto jakoby začne míň táhnout, když povolim, tak je to zase ok..
Stahni si krivky motoru a tam zjistis, ze pri nizsich a seslapnuti taha vice jako pri vyssich a seslapnuti. Seslapuj jen tolik, kolik ti reaguje motor, vetsi seslapnuti je na nic. Poslouchej motor a zacni s nim citit. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Krtho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Krtho » 14.07.2007 00:15

Mam tiez takyto problem a urcite to nieje tym ze neviem jazdit.Napriklad ak idem na petke nejakych 120 a stlacim plyn na podlahu tak sa mi ten motor zacne akoby dusit,kdezto ak ten plyn pridavam plynulo a primerane tak to auto lepsie taha nez v predoslom pripade a v tej istej situacii.Na mojom predoslom aute(Octavii 1.9 81kw),tam ked som stlacil plyn na podlahu,tak sa to auto pekne plynule rozbehlo,asi si to dodalo nafty len tolko kolko prave potrebovalo alebo co!
Este ma tak napadlo.Ma ten motor nejaky oweboost alebo ako sa to pise.Ak ano,kedy to zabera!Pri prudkom pridani plynu?
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006

Uživatelský avatar
polkiboj
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od polkiboj » 14.07.2007 16:46

nazdar hoši. Ako tak čítam tie vaše príspevky tak mi to nedalo a šiel som vyskúšať na dialnicu to čo popisujete pričom mi dnes končí platnosť dialničnej. Cestou na dialnicu som pri 40km/h na 3ke zošlapol na plno plyn. Motoru to trvalo tak 2s kym zareagoval a potom ma to začalo opierať do podlahy až kym nevystupila rychlost na 3ke ku 80km/h. Viac som neriskoval aby ma nechytili Polisi. No a potom som sa vyburcoval na dialnici. Skusil som klesnut na 5ke ku 80km/h a potom nazar pridať a čakať čo to da. v priebehu 4s bola odozva a začala to poriadne ťahať.Plyn som držal stále na podlahe. Avšak pri daakych 150km/h ten tlak na sedačky poklesol.Tak som skusil troška ubrať a vtedy ma to zasa oprelo. neviem či je ten ťah spôsoveny že mam v nadrži Shell V-Power diesel alebo čím. Pri ceste som si spomenul na Fabiu a na 1vec. Keď niečo podobne som spravyl tam tak ten motor začal skypinať. Uvažoval som čo to môže byť a znami mi prezradil, že takto sa motor chova keď je priliš prehlcovany palivom ktore nestiha spalovať. Preto pri ubratí plynu to začalo ťahať a pri opätovnom jemnom pritlačani to ťahalo aj na podlahe. Takže niesom si istí či tento prípad neie je to isté.
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 15.07.2007 19:06

4 vteriny zpozdeni je pro predjizdeni hodne. Proto stlacuji jen, co motor zvladne a ne na podlahu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 15.07.2007 20:15

proto je potřeba si podřadit, když je nutná rychlá akcelerace :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 15.07.2007 20:49

Skubi píše:proto je potřeba si podřadit, když je nutná rychlá akcelerace :wink:
Podrazeni je zaklad, zalezi na otackach motoru.
Ale kdyz vzapeti seslapnes az na podlahu, tak mas zase casovou prodlevu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 15.07.2007 20:59

ale už sa mi stalo u vás na diesloch, že som podradil na 3 kde by to benzin v poho vzal a ono to bolo na nho až priliš, takže určo treba zvyknut :wink:

pette
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od pette » 15.07.2007 20:59

1.8 TDCI mi to dělá taky ale ta prodleva není tak velká aspoň jsem to nestopoval
Focus combi II TDCI 1.6 2006 stříbrná Moondust
Mitsubishi Outlander 2,0 DI-D 2009 4x4

měl jsem:FoFo I combi TDCI 1,8 2002 černá perleť

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 15.07.2007 22:09

Jelikoz to vsechno ridi strasne chytra elektronika, tak by melo byt uplne jedno, jestli plyn seslapnes vice, nez jak reaguje motor. U benzinaku na to mas lambda sondu, takze pokud mas spatne spalenou smes, tak to da pokyn jednotce a ta ubere palivo.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 15.07.2007 22:33

taky mi to děla,když šlápnu plny tak je axcelerace pomalejší než jak plyn přídavám postupně.Nevím možná to tak je :wink: Někdy to zabere perfektně a někdy je to zase línější.Nevím na čem to závisí.A nejlíp plyn reaguje v první 1/3
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Ferino
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 635
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od Ferino » 15.07.2007 23:53

Hlavně že je v autě spousta elektroniky, hromada prapodivných čidel, pojistek, drátků a kdoví co ještě, ale aby to po přidání plynu jelo, to ne.... :?
Ještě že mám benziňáka...
FF1 kombi 1.6 - r.2002 310 tis km a stále to jezdí
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014

Uživatelský avatar
Krtho
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Krtho » 16.07.2007 00:11

Nedalo by sa to odstranit napriklad upravou riad.jednotky alebo chiptuningom?
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti