1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu
- PePe_tdci
- Junior
- Příspěvky: 275
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu
Zdá se mi, že když dám u fofíka plyn úplně na podlahu, že jede o něco hůř, než když ho mám tak 1 cm od podlahy..
Co to může být?
Co to může být?
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Re: 1,8 TDCI - plný plyn = pokles výkonu
Zda se ti to nebo to tak je? Zalezi jake mas otacky. Pokud mas 1500 ot. a das plyn na podlahu, tak ti to prd pomuze, protoze motor ti zabere pri slabem seslapnuti a pak uz zadny rozdil neni, dokud nejdou otacky nahoru, ostatne to jsi urcite sam vypozoroval. Pokud das plyn na podlahu, chvili na nem stojis a potom povolis a das jenom 3/4 nebo 1/2, tak je jasne citit, jak auto zatahne jeste vice dopredu, ma to takove mensi zpozdeni.PePe_tdci píše:Zdá se mi, že když dám u fofíka plyn úplně na podlahu, že jede o něco hůř, než když ho mám tak 1 cm od podlahy..
Co to může být?
- PePe_tdci
- Junior
- Příspěvky: 275
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Stahni si krivky motoru a tam zjistis, ze pri nizsich a seslapnuti taha vice jako pri vyssich a seslapnuti. Seslapuj jen tolik, kolik ti reaguje motor, vetsi seslapnuti je na nic. Poslouchej motor a zacni s nim citit.PePe_tdci píše:Jasně že to netýrám v nízkej ot.
Počítám ten plnej +- 3000ot.
Jinak projevuje se to tak, že když jedu dejme tomu o něco víc než 3/4 plynu a pak dám doraz, tak to auto jakoby začne míň táhnout, když povolim, tak je to zase ok..

- Krtho
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mam tiez takyto problem a urcite to nieje tym ze neviem jazdit.Napriklad ak idem na petke nejakych 120 a stlacim plyn na podlahu tak sa mi ten motor zacne akoby dusit,kdezto ak ten plyn pridavam plynulo a primerane tak to auto lepsie taha nez v predoslom pripade a v tej istej situacii.Na mojom predoslom aute(Octavii 1.9 81kw),tam ked som stlacil plyn na podlahu,tak sa to auto pekne plynule rozbehlo,asi si to dodalo nafty len tolko kolko prave potrebovalo alebo co!
Este ma tak napadlo.Ma ten motor nejaky oweboost alebo ako sa to pise.Ak ano,kedy to zabera!Pri prudkom pridani plynu?
Este ma tak napadlo.Ma ten motor nejaky oweboost alebo ako sa to pise.Ak ano,kedy to zabera!Pri prudkom pridani plynu?
Ford Focus Kombi 1.8TDCi Ghia Panther Black r.v.2006
- polkiboj
- Junior
- Příspěvky: 226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko, Liptovský Mikuláš
- Kontaktovat uživatele:
.
nazdar hoši. Ako tak čítam tie vaše príspevky tak mi to nedalo a šiel som vyskúšať na dialnicu to čo popisujete pričom mi dnes končí platnosť dialničnej. Cestou na dialnicu som pri 40km/h na 3ke zošlapol na plno plyn. Motoru to trvalo tak 2s kym zareagoval a potom ma to začalo opierať do podlahy až kym nevystupila rychlost na 3ke ku 80km/h. Viac som neriskoval aby ma nechytili Polisi. No a potom som sa vyburcoval na dialnici. Skusil som klesnut na 5ke ku 80km/h a potom nazar pridať a čakať čo to da. v priebehu 4s bola odozva a začala to poriadne ťahať.Plyn som držal stále na podlahe. Avšak pri daakych 150km/h ten tlak na sedačky poklesol.Tak som skusil troška ubrať a vtedy ma to zasa oprelo. neviem či je ten ťah spôsoveny že mam v nadrži Shell V-Power diesel alebo čím. Pri ceste som si spomenul na Fabiu a na 1vec. Keď niečo podobne som spravyl tam tak ten motor začal skypinať. Uvažoval som čo to môže byť a znami mi prezradil, že takto sa motor chova keď je priliš prehlcovany palivom ktore nestiha spalovať. Preto pri ubratí plynu to začalo ťahať a pri opätovnom jemnom pritlačani to ťahalo aj na podlahe. Takže niesom si istí či tento prípad neie je to isté.
Ford Focus kombi, 1.8 TDCi 74kW 100PS, r.v. 12/2003, bleck metla
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
proto je potřeba si podřadit, když je nutná rychlá akcelerace 

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Posázaví
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 5 hostů