WOWmisoo píše:podla mna idealny motor do focusa je 1,4 TSI od VW: 170k/240Nm v 1500 - 4750 ot.
ma to silu odspodu ako diesel a da sa to vytacat ako benzin. ma dobry zvuk a relativne nizku spotrebu. ten by mi do focusa stacil![]()
Horsepower vs. NM
- misoka
- Pokročilý

- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- speedy
- Pokročilý

- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
ten vývoj jde stejně pomalu dopředu...
Rok 1928 na okruhu v Německu se proháněl mercedes s motorem přeplňovaným kompresorem. Pak za zmínku stojí letoun M BF109, motor se vstřikováním a kompresorem.
To vypadá že se to někde zastavilo

Rok 1928 na okruhu v Německu se proháněl mercedes s motorem přeplňovaným kompresorem. Pak za zmínku stojí letoun M BF109, motor se vstřikováním a kompresorem.
To vypadá že se to někde zastavilo
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
tak prave tento motor obdivujem aj ja a on je krasnym prikladom toho, ze keby automobilky chceli, tak turbo dieselom uz odzvonilo...misoo píše:podla mna idealny motor do focusa je 1,4 TSI od VW: 170k/240Nm v 1500 - 4750 ot.
ma to silu odspodu ako diesel a da sa to vytacat ako benzin. ma dobry zvuk a relativne nizku spotrebu. ten by mi do focusa stacil![]()
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
to mas tak, princip sucasneho biznisu, nemusis vymysliet nieco nove, staci zobrat nieco stare, dobre to obalit a predas to za dvojansobnu cenu. A nove veci sa hned nepustaju von, len po kuskoch. V poslednych rokoch sa dobre odladila technika turba, ale nedali ju hned do benzinoveho motoru. Najprv diesel 10-20 rokov, az potom benzin. Ved myslim, ze F1 mala v nejakom 70 roku motor benzin 1.5 preplnovany turbom s vykonom okolo tusim az 700 koni (neviem to presne, len si matne spominam a nechce sa mi to hladat). To hovori za vsetko. VW prisiel ako prvy s preplnovanym dieselom, tak teraz chce byt prvy s kvalitnym preplnovanym benzinom. A asi sa mu to podari (mozno uz podarilo, 1.4 TFSI)speedy píše:ten vývoj jde stejně pomalu dopředu...
Rok 1928 na okruhu v Německu se proháněl mercedes s motorem přeplňovaným kompresorem. Pak za zmínku stojí letoun M BF109, motor se vstřikováním a kompresorem.
To vypadá že se to někde zastavilo![]()
![]()
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
TripleJay
- Test driver

- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Ten 1.4 TSI od VW je vaazne pecka
Akurat spravit kvalitny a este k tomu malolitrazny turbomotor je riadna paalka na vyvoj a treba to poriadne vyladit... To sa potom automaticky odzrkadli aj v cene, ako aj u toho Golfa... Ale pri tych parametroch je cena relativna, akurat kto tomu prd rozumie tak ak vidi 1.4 objem hned to zavrhne a kupi si atmosferu 2liter a potom cumi ze ho nejaky Golf 1.4 TSI predbehne...
Inac k tomu 150k 1.4 turbo od Fiata. Cital som ze ten motor je totalne naprd vyladeny, s turbo dierou ako ozonova nad Australiou, ale ze sa da casom cakat zpelsenie... Cital som to na evo.co.uk ale uz som to tam nenasiel
Akurat spravit kvalitny a este k tomu malolitrazny turbomotor je riadna paalka na vyvoj a treba to poriadne vyladit... To sa potom automaticky odzrkadli aj v cene, ako aj u toho Golfa... Ale pri tych parametroch je cena relativna, akurat kto tomu prd rozumie tak ak vidi 1.4 objem hned to zavrhne a kupi si atmosferu 2liter a potom cumi ze ho nejaky Golf 1.4 TSI predbehne...
Inac k tomu 150k 1.4 turbo od Fiata. Cital som ze ten motor je totalne naprd vyladeny, s turbo dierou ako ozonova nad Australiou, ale ze sa da casom cakat zpelsenie... Cital som to na evo.co.uk ale uz som to tam nenasiel
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
poznate niekto daihatsu charade Gtti? 3valec,996cm3, fukany turbom, 101 koni...
paradna raketa..a daihatsu ho postavilo v 80 rokoch...
takže nejde ani tak o vývoj, ale o to, či automobilku do toho chcu ist..
paradna raketa..a daihatsu ho postavilo v 80 rokoch...
takže nejde ani tak o vývoj, ale o to, či automobilku do toho chcu ist..
Naposledy upravil(a) chmelko dne 16.08.2007 09:25, celkem upraveno 1 x.
- jamaka
- Test driver

- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
a neviem ci dokonca nerobili aj verziu Twin Turbo. Ma to tu sused tak to skusim odfotitchmelko píše:poznate niekto daihatsu charade Gtti? 3valec, fukany turbom, 101 koni...
paradna raketa..a daihatsu ho postavilo v 80 rokoch...
takže nejde ani tak o vývoj, ale o to, či automobilku do toho chcu ist..
ahmed - Nm te zatlaci do sedacky, kW ne - prid, vyskusame to
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
debata kW vs. NM je tak troskicku nezmysel, pretoze spolu velmi velmi uzko tieto veliciny suvisia...
tento clanok je sice trosku dlhy, ale zato perfektne vysvetluje o co ide:
http://auto.server.sk/---servis-technic ... d-je-17683
Inak ten VW 1.4TFSI je fantazia. Tiez by som nevahal, keby sa daval do focusa...
tento clanok je sice trosku dlhy, ale zato perfektne vysvetluje o co ide:
http://auto.server.sk/---servis-technic ... d-je-17683
Inak ten VW 1.4TFSI je fantazia. Tiez by som nevahal, keby sa daval do focusa...
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
tak omik, klobuk dole. Ten clanok je super. Potesil si ma ...omik píše:debata kW vs. NM je tak troskicku nezmysel, pretoze spolu velmi velmi uzko tieto veliciny suvisia...
tento clanok je sice trosku dlhy, ale zato perfektne vysvetluje o co ide:
http://auto.server.sk/---servis-technic ... d-je-17683
Inak ten VW 1.4TFSI je fantazia. Tiez by som nevahal, keby sa daval do focusa...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- StreetPro
- Nováček

- Příspěvky: 51
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Pha/CL/Brno
- Kontaktovat uživatele:
v r. 86 Bmw F1 motor M13 měl z 1,5litru přes 1300PS (neoficiálně až 1500PS)vcedula píše:Ved myslim, ze F1 mala v nejakom 70 roku motor benzin 1.5 preplnovany turbom s vykonom okolo tusim az 700 koni (neviem to presne, len si matne spominam a nechce sa mi to hladat). To hovori za vsetko.
http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
- omik
- Pokročilý

- Příspěvky: 640
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mna potesil ten samotny clanok...vcedula píše:tak omik, klobuk dole. Ten clanok je super. Potesil si ma ...omik píše:debata kW vs. NM je tak troskicku nezmysel, pretoze spolu velmi velmi uzko tieto veliciny suvisia...
tento clanok je sice trosku dlhy, ale zato perfektne vysvetluje o co ide:
http://auto.server.sk/---servis-technic ... d-je-17683
Inak ten VW 1.4TFSI je fantazia. Tiez by som nevahal, keby sa daval do focusa...
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
Wolf2
když bych teoreticky porovnával 1,8 - 16v a 1,8 tdci ,mají stejný výkon 85kW a benz. má 160Nm a nafta xxxNm , Tak do nějakých 140km/h bude mít navrch TDCI ,ale pak začne benzín dotahovat a pak ve větších otáčkách a vyšších rychlostech bude mít navrch benzín,protože se dostane do optimálních otáček ,kde benzín má zátah
všechno je to také o převodovce a odstupňování převodů. Pokud porovnám 1,6 benz. a 1,8 benz. tak se mi zdá ,že do 120km/h líp táhne 1,6 a od 120km/h už pak jede lépe 1,8. (prý mají odlišné převodovky,jinak odstupňované rychlosti)
- staroch
- Zkušený

- Příspěvky: 1100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Záleží na co to chceš vědět - co je lepší...
Rozdíl je v tom, že
Nm ti táhnou skoro v celém rozsahu otáček stejně, takže můžeš při rozjezdu hvízdat při podstatně nižších otáčkách, anebo nasadit na předjíždění a tak. Taky to dobře brzdí motorem v celém rozsahu otáček.
Když ale roztočíš benzińáka - to se nedá srovnat, to je agresivita
.
Co se týče mně, já jsem ujetý na sílu motoru.
Rozdíl je v tom, že
Nm ti táhnou skoro v celém rozsahu otáček stejně, takže můžeš při rozjezdu hvízdat při podstatně nižších otáčkách, anebo nasadit na předjíždění a tak. Taky to dobře brzdí motorem v celém rozsahu otáček.
Když ale roztočíš benzińáka - to se nedá srovnat, to je agresivita
Co se týče mně, já jsem ujetý na sílu motoru.
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] a 9 hostů




